پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر موسوی گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و تفکر مردود سعودی سرنخ طراحی، اجرای اغتشاشات، ترور، کشتار و ناامنی هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری قیمت گذاری کالا‌های اساسی براساس یارانه دریافتی زمان تولید تعیین می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تارا اتوماتیک به‌عنوان گران‌ترین محصول داخلی در کارخانه 415 میلیون و در بازار 605 میلیون فروخته می‌شود و حاشیه سود 55 درصدی دارد. تقریبا نیمی از محصولات ایران خودرو با اختلاف قیمت 100 درصدی است.

وب‌گاه گسترش

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: یکی از عواملی که موجب افت کیفیت تولیدات می‌شود اقتصاد بسته و انحصاری است، زیرا زمانی که یک تولیدکننده یا ارائه دهنده خدمت خود را در بازار تنها ببیند هیچ نیازی برای ارتقای کیفیت نمی‌بیند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت راه و شهرسازی ماموریت یافت در حدود 900 شهر که امکان تامین زمین وجود دارد، اراضی را با هزینه صفر بصورت اجاره 99 ساله برای ساخت مسکن تخصیص داده و در این زمینه با حمایت‌های وزارت علوم، تحقیقا ت و فناوری اساتید دانشگاهی فاقد مسکن در اولویت قرار گیرند.

وب‌گاه گسترش

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اعلام کرد که واحدهای تولیدی منتخب از جمله انواع کاغذ، کارتن، نئوپان، پودر شوینده، انواع سواری و غیره باید مقادیر تولید شهریور و مهرماه سال جاری خود را در سامانه ثبت کنند.

خبرگزاری مهر

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه فساد باید در ابتدای امر شناسایی شود، گفت: نباید اجازه داد زمینه رشد فساد فراهم شود و در نهایت امر با آن مقابله کرد، در چنین شرایطی نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون معادل 13 میلیارد و 565 میلیون دلار کالا با احتساب میعانات گازی از این استان به خارج کسور صادر شده است.

خبرگزاری دانا

بر اساس تبصره 16 کمیته امداد می تواند تا سقف 150 میلیون تومان تسهیلات به ازاء هر فرصت شغلی به 5دهک پایین جامعه ارائه دهد.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: نسل چهارم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان شکل می‌گیرد و مفاهیم جدید بازآفرینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مقرر شده؛ قیمت‌گذاری کالاهای اساسی بر اساس یارانه دریافتی زمان تولید تعیین شود.

خبرگزاری دانا

حسینعلی کریمی، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: مالکان اعیانی احداثی در عرصه تصرفی دولت در این استان می‌توانند با تشکیل و تکمیل پرونده تا پایان بهمن ماه امسال نسبت به دریافت سند اقدام کنند.

خبرگزاری دانا

طرح جهش مسکن برای شهر کرمان حتی در گام ابتدایی هم نیست چه اینکه بخواهد به آن گامی برای جهش اطلاق شود، نبود زمین و عدم تامین آب دو بهانه دستگاه های متولی برای اجرایی نکردن طرح مسکن سازی دولت سیزدهم در استان کرمان است

خبرگزاری دانا

عابدی پور گفت: 150 میلیارد ریال برای بهسازی و عملیات روکش آسفالت جاده سبزوار _ خوشاب اختصاص یافته است.

خبرگزاری دانا

محمد سرگزی گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی پرواز زابل به گرگان برقرار شد.