چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه عصر ایران

باتوجه به گستردگی حریق از تمامی شهرستان‌های اطراف از جمله اصفهان، فلاورجان، فولادشهر، شهرضا، کلیشاد، بهارستان، گلشن، زنی، چم‌گردان، دهاقان و...، و شهرک صنعتی اطراف نیروهای آتش‌نشانی و امدادی را فرخوان کردیم.

وب‌گاه عصر ایران

براساس مطالعات انجام شده، آلودگی هوا روی بدن انسان اثرات منفی فراوانی دارد. در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم. آسم و سر درد مزمن از مهم‌ترین عوارض آلودگی هواست./ منبع: اعتماد آنلاین

وب‌گاه عصر ایران

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه عرضه و تقاضا نرخ میوه و تره‌بار را تعیین می‌کند، گفت: جهاد کشاورزی استان‌ها باید به کشاورزان الگوی کشت بدهد به این معنا که به کشاورزان برنامه تولیدی بدهد که آنقدر تولید نکنند که قیمت یک محصول ریزش کند و یا تولید آنقدر محدود شود که قیمت‌ها افزایشی شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سبزیجات برگ سبز و رنگی سرشار از آنتی اکسیدان هستند، ماده‌ای که برای سم زدایی از بدن در روز‌های آلودگی هوا ضروری است، اما راه‌های دیگری هم برای تمیز کردن بدن، به خصوص ریه‌ها از آلودگی فصول سرد وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنابر اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، به دلیل آلودگی شدید هوا، هرگونه فعالیت بدنی و ورزشی دانش آموزان در مدارس روز دوشنبه 23 آبان ماه تعطیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به مدیران مدارس شهر تهران تأکید شده است تا از هرگونه برنامه ورزشی و فعالیت بدنی دانش‌آموزان در زنگ ورزش روز دوشنبه 23 آبان ماه جلوگیری به عمل آورند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت جهادکشاورزی اعلام کرد با توجه به ذخایر مناسب شرکت پشتیبانی امور دام، در صورت بروز کمبود در بازار مصرف، امکان عرضه گوشت مرغ منجمد با قیمت 45 هزار تومان برای مصرف کننده وتنظیم بازار وجود دارد.

وب‌گاه الف

زنگ ورزش مدارس شهر تهران، فردا به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمال حسین پور نماینده مجلس گفت: آقای قالیباف در آغاز نشست هفته گذشته از شنیدن صدای مخالفان صحبت کرد، اما برخلاف رسالت مجلس، متأسفانه 227 نفر از نمایندگان در یک بیانیه از قوه قضائیه تقاضای برخورد با معترضان را نمودند و مجلس برخلاف قانون شفافیت آراء، لیست امضاکنندگان این بیانیه را منتشر نمی‌کند؛ همین امر باعث شده لیست جعلی از نمایندگان در شبکه‌های اجتماعی پخش شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حسین پور تاکید کرد: آقای قالیباف در آغاز نشست هفته گذشته از شنیدن صدای مخالفان صحبت کرد، اما برخلاف رسالت مجلس، متأسفانه 227 نفر از نمایندگان در یک بیانیه از قوه قضائیه تقاضای برخورد با معترضان را نمودند و مجلس برخلاف قانون شفافیت آراء، لیست امضاکنندگان این بیانیه را منتشر نمی‌کند؛ همین امر باعث شده لیست جعلی از نمایندگان در شبکه‌های اجتماعی پخش شود.

خبرگزاری تسنیم

مردم مقاوم و مظلوم دو شهر جنگ زده و حماسه خیز آبادان و خرمشهر وقتی سازمان منطقه آزاد اروند درسال 1384 تأسیس شد امیدهای بسیاری داشتند تا استقرار منطقه آزاد موجب بهبود اوضاع نابسامان‌مانده پس از جنگ‌شان شود، اما...

خبرگزاری تسنیم

طبقه بندی استان‌های کشور برای تولید گیاهان قندی اعلام شد. وزارت جهاد کشاورزی بر این اساس تسهیلات و مشوق‌های لازم را در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

رئیس حوزه قضائی رابر در استان کرمان گفت: چهار نفر شکارچی پس از شکار یک گراز در مسیر برگشت از شکار با محیط بانان اداره محیط زیست رابر مواجه شدند که در این حین یکی از شکارچیان به قتل رسید.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر جمعی از نمایندگان به وزیر «صمت» درباره لزوم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در تمام معاونت‌ها و سازمان‌های وابسته به این وزارتخانه را قرائت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: اسماعیل مرادیان نایب رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی خاطر نشان کرد: وزارت کشاورزی باید مانع عرضه پرتقال رنگ‌آوری شده در بازار شود اما متاسفانه اقدامی در این زمینه انجام نمی‌دهد و در بازار این نوع پرتقال موجود است که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند.