دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

عاملان جنایت شیراز بدون شک مجازات خواهند شد / وحدت، بهترین راهکار برای برون‌رفت از فتنه‌ها

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
عاملان جنایت شیراز بدون شک مجازات خواهند شد / وحدت، بهترین راهکار برای برون‌رفت از فتنه‌ها

آیت‌الله علی اسلامی با بیان اینکه هدف دشمن تحریک بیشتر برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشور است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به حفظ وحدت، اتحاد و انسجام نیاز داریم تا اجازه ندهیم دشمنان بین مسلمان، احزاب و سلایق در کشورمان تفرقه ایجاد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ ضمن محکومیت حادثه تروریستی در شاهچراغ اظهار کرد: جریان ضدانقلاب به ویژه اسرئیل و امریکا در آشوب‌های اخیر نتوانستند به اهداف خود دست یابند از این رو با استفاده از گروهک دست پرورده خود یعنی داعش و وهابیت حادثه تروریستی شیراز را رقم زدند و دل همه مردم ایران را داغدار کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان با تشویش اذهان عمومی به وسیله ابزارهای رسانه‌ای به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور هستند، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به حفظ وحدت، اتحاد و انسجام نیاز داریم تا اجازه ندهیم معاندین بین مسلمان، احزاب و سلایق در کشورمان تفرقه ایجاد کنند. حلقه وصل به ائمه گسستنی نیست نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان یادآور شد: در طول تاریخ همواره بین حق و باطل جنگ و جدال وجود داشته است؛ برای نمونه در طول زندگی امام حسین (ع) دشمنان به اهل بیت (ع) هتک حرمت کردند اما نباید فراموش کنیم حقانیت اهل بیت و سلاله رسول خدا چنان ریشه‌دار و آسمانی است که دشمن نمی‌تواند بین مردم و دوستداران اسلام فاصله بیندازد. اسلامی تاکید کرد: مردم باید نسبت به این بی‌بند و باری‌ها اعتراض و آن را محکوم کنند و به حفظ اتحاد، انسجام و همدلی اهتمام ویژه داشته باشند. وی افزود: متاسفانه معاندین و ضد انقلاب از برخی بانوان در اغتشاشات به عنوان یک ابراز استفاده می‌کنند و اکنون وظیفه همه بانوان آزاده و انقلابی است تا با اعتراض به این نوع اتفاقات زمینه سوءاستفاده دشمن را برچینند. امام جمعه تاکستان عنوان کرد: امام راحل در تبیین جایگاه بانوان در جامعه عنوان کردند؛ "زنان پیش‌قدم هستند و اگر نبودند انقلاب شکل نمی‌گرفت"، امروز هم بانوان در تک تک استان‌های کشور با حضور در تظاهرات و اعلام محکومیت نسبت به بی بند و باری و اغتشاشات می‌توانند در پاسخ کوبنده به دشمن پرچم‌دار حق طلبی باشند. وی با اشاره به نقش بصیرت و دشمن شناسی در اغتشاشات اخیر گفت: بسیاری از مشکلات توسط مولفه بصیرت و آگاهی حل می‌شود، نباید دشمن اجازه تاختن به شرایط بحرانی کشور را پیدا کند؛ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: این بانوان بودند که با بصیرت فرزندان خود را به جبهه فرستاده و پیروزی افتخارآفرین جنگ تحمیلی را نصیب کشور کردند؛ در شرایط امروز همین اقشار می‌توانند با نقش‌آفرینی پیروزی‌هایی را برای آینده رقم بزنند. انتهای پیام /