یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

طبق گفته دو مقام رسمی که نمی خواستند نامشان فاش شود، در حالی که هیچ تاریخ رسمی برای آغاز دور هفتم مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین اعلام نشده است.

ماتیار قهاری کودک 7 ساله ساروی است که آرزوی پلیس شدن دارد و در این راستا لباس پلیس و کلاه برای او تهیه شد.

از ابتدای امسال 2 روز هوای پاک، 133 روز هوای قابل قبول یا همان سالم و 30 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس در تهران به ثبت رسیده است.

حضور نیروهای جهادی در بحران کرونا نمادی از اخلاص، ایثار و همدلی مردم این سرزمین است.

مشترکان می توانند برای اطلاع از برنامه خاموشی با جستجوی نام منطقه و آدرس، از بازه زمانی خاموشی احتمالی روزانه خود مطلع شوند.

برخی در فضای مجازی تصویر ایشان در ICU را منتشر کرده‌اند، از نظر اخلاق پزشکی انتشار تصویر بیمار / مصدوم کار درستی نیست!

مرزبانان هنگ مرزی با هماهنگی مراجع قضایی در محل حاضر و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه پنج نفر عامل شهادت ستوانسوم رشید سپهوند را دستگیر کردند.

هر دو خواهر پس از دریافت داروهای تقویتی در کنار داروهای موثر کرونا شرایط بهتری پیدا کرد و بعد از گذشت یک هفته از زمان بستری حال عمومی بیماران خوب ارزیابی شد.

وزیر بهداشت: در کنار معلمان واکسیناسیون والدین در اولویت قرار گرفته و در هفته های آینده این کار آغاز می شود و امیدواریم با واردات واکسن مربوط به گروه سنی زیر 18 سال که در دنیا به تائید می رسد دانش آموزان را نیز در برابر این بیماری واکسینه کنیم.

از ظهر امروز (پنجشنبه 11 شهریورماه) یک فقره آتش‌سوزی در محدوده دره مغزی در منطقه حفاظت شده جهان‌نما در ارتفاعات کردکوی به وقوع پیوست.

این هنرمند که اصالتی اردبیلی داشت، از نوادگان میرزامحسن مجتهد اردبیلی بود که 6 سال پیش، اثری آئینه‌کاری شده را به مجموعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی اهدا کرد.

متهمان قصد انتقال مواد یادشده را از استان‌های شرقی و جنوبی کشور و از مسیر استان یزد به تهران داشتند که شناسایی و دستگیر شدند.

قابل ذکر آنکه براساس آئین نامه درنظر گرفته شده اعضای مجرد و متاهل سازمان به صورت متفاوت می توانند افراد متفاوتی را ثبت نام کنند. برای مثال اعضای متاهل می توانند همسر و فرزندان بالای هجده سال خود را ثبت نام کنند و نمی توانند پدر و مادر خود را ثبت نام کنند

در چندین ماه گذشته نوبت‌دهی اینترنتی برای این مراکز عملیاتی شده که مجبور بودیم سامانه نوبت‌دهی را هم نسبت به این دستور محدود کنیم.