یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

مستند «آسک» فیلمی سراسر امید که روایتگر داستان زندگی پیرمرد 80 ساله نابینای اهل خنج شیراز است که خداوند نیروی تعبیر خواب به وی داده است.

هنرمندان غذای «جشنواره موسیقی نواحی» را از خانه آوردند! / به هنرمندان فقط 500 هزار تومان پول توجبیبی دادند! / 23 ساعت با اتوبوس تا کرمان آمدیم!

«ان تامپسون»، منتقد مطرح ایندی‌وایر، «قهرمان» را یک احتمال تقریبا قطعی برای نامزدی در اسکار و دارای بخت بسیار بالایی برای برنده شدن این جایزه می‌داند.

پدرم با وجود این‌که واکسینه شده بود، کرونا گرفت و مدتی در بیمارستان بستری بود، به ما گفتند که وضعیت رو به بهبود است و از بیمارستان مرخصش کردند.

این قایق که حدود 1.6 متر طول و 80 سانتی‌متر عرض دارد احتمالا برای انتقال آب از مخزن یا برای نگهداری از پیشکش‌های مربوط به مراسم‌های تشریفاتی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

این جشنواره روزهای 6 تا 12 آبان ماه جاری (28 اکتبر تا 3 نوامبر 2021) در شهر هامبورگ در کشور آلمان برگزار می‌شود.

هر فردی می‌تواند هفته‌ای یکبار و در هر نوبت دو بلیت تخفیف‌دار برای تماشای فیلم در سینماهای کره جنوبی دریافت کند.

دوستان دو سال وقت داشتند بعد از جشنواره فجر سال 98 داد نقاط ضعف این سامانه را برطرف کنند ولی این کار انجام نشد.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران: این عملیات در راستای مشارکت‌های اجتماعی و باهدف پیشگیری از جرایم علیه میراث فرهنگی و تعامل حداکثری با نیروهای انتظامی انجام شد.

مادری، ساعاتی از زندگی مادر جوانی را به تصویر می‌کشد که در خیابان‌های تهران برای آینده تنها دختر خردسالش تلاش می‌کند.

امیدواریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای ایجاد شرایط مطلوب سالن‌ها جهت میزبانی مخاطبان و واکسیناسیونی که به صورت عمومی و پرشتاب انجام می‌گیرد، به زودی شاهد برگزاری کنسرت‌های زنده باشیم.

«من به ایران بازگشته ام تا در خاک ایران بمیرم و مطمئنم موزه ام در قلب هموطنانم که ایران را دوست می دارند ساخته خواهد شد... من نومیدی را نمی شناسم. همیشه در تاریکی مطلق، نقطه‌ای از روشنایی را دیده ام یا خواسته‌ام ببینم. به گفته شاعر: در انتهای اندوه، دریچه روشن گشاده است.»

در مرکز شهری کهن نیایشگاهی قرار دارد که نمونه‌ای عالی از معماری دوران باستان است.

استوانه دو بخش است: بخش اول از دیدگاه بابلی‌ها است و از مردوک گفته می شود. این که رنج بابلیان را دید و کورش را برگزید. در بخش دوم کورش از خودش سخن می‌گوید و از تبارش