سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

برای طراحی و ساخت این دو اثر 14 ماه زمان صرف شده و در زمان ساخت هم اقای روح الله جنگی همکاری داشته است.

افتتاح این مرکز بیشتر با هدف فعالیت‌های بالینی بوده است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد پل ارتباطی بین این دو مرکز یونسکو است.

در این نمایش که هر روز (به جز شنبه‌ها) در دو نوبت و راس ساعت‌های 18 و 20 و به مدت زمان 55 دقیقه اجرا می‌شود، سپهر طهرانچی، مرجان اتفاقیان، عرفان امین، احسان قره داغی و شایسته سجادی ایفای نقش می‌کنند.

در این نمایشگاه 126 اثر نقاشی، حجم، میکس مدیا، عکس و... از مهدی سحابی از 11 آبان تا 28 آذر ماه به نمایش گذاشته می شود و کتاب آثار این هنرمند نیز منتشر خواهد شد.

معاون سیاسی سازمان صداوسیما مدیران شبکه خبر و خبرگزاری صداوسیما را تغییر داد.

فیلم «بوتاکس» ساخته کاوه مظاهری، جایزه بهترین فیلم بلند هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شن‌ژن در کشور چین را به خود اختصاص داد.

ساشا کشوادی، کارگردان جوان تئاتر در آستانه اجرای تازه‌ترین نمایشش درگذشت.

حساسیت و مخالفت علنی با یادکرد کورش اگرچه به نسبت سال های اول انقلاب، فروکاسته اما همچنان با نوعی بدگمانی به این مناسبت، نگریسته می‌شود و با ادبیات سیاسی مورد علاقه اصول‌گرایان، به جای آن که «فرصت» در نظر آید «تهدید» تلقی می‌شود...

«آینور» که علاوه بر خوانندگی، نوازنده ساز باغلاما است، آثارش را بر اساس موسیقی فولک کردی خلق می‌کند و در سال 2012 به شهر آمستردام هلند نقل مکان کرد.

این نخستین بار از آغاز همه‌گیری ویروس کروناست که ژاپن برای نمایش فیلم‌های خارجی فرش قرمز پهن می‌کند، چرا که همزمان با آغاز جشنواره آمار ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به کمترین حد خود رسیده است.

علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی و حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون است.

پیکر این بانوی هنرمند ساعت 10 صبح از مقابل موزه هنرهای معاصر تهران ایران بدرقه و سپس به سوی آرامگاه بهشت زهرا (س) رهسپار قطعه هنرمندان خواهد شد.

بهنوش بختیاری از وجود مافیا در سینما و نمایش خانگی می‌گوید.

آموزشگاه حمید سمندریان هم مانند بسیاری از مکان‌های فرهنگی و هنری در دوران کرونا تعطیل شد ولی این تعطیلی برکاتی هم به همراه داشت و سبب شد که فرزند این زوج هنری، یکی از رویاهای پدر خود را محقق کند و حسابی دستی به سر و روی این آموزشگاه بکشد.

سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «سینه کوئست» با مدیریت «هالفدان هووسی» و ریاست «کاتلین پاول» و با شعار «آفرینش نوآوری و توانمندسازی» به صورت آنلاین و برخط از روز‌های 13 تا 23 آبان ماه جاری (4 تا 14 نوامبر 2021) در «سیلیکون والی» در شهر سن خوزه در ایالت کالیفرنیا در کشور آمریکا برگزار می‌شود.