سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

باشگاهی که حالا نماد استعدادکشی و خرید‌های بد موقع است. دمبله، کوتینیو و گریزمان می‌توانستند بهترین خط حمله دنیا را تشکیل دهند، اما حالا در لیست بدترین خرید‌های تاریخ بارسلونا قرار گرفتند.

بازی دو تیم ملی فوتبال لبنان و ایران از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر روز پنج‌شنبه (20 آبان) در ورزشگاه صیدا لبنان برگزار می‌شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که این کشور علاوه بر شش ورزشگاه مدرن و با کیفیتی که برای میزبانی این رقابت‌ها به AFC پیشنهاد داده است در صورت کسب میزبانی سه ورزشگاه جدید دیگر هم خواهد ساخت.

با استعفای دسته‌جمعی کادرفنی تیم ملی فوتسال، اگر ناظم‌الشریعه در سمت خود ابقا شود، کار سختی برای انتخاب کادر جدید خواهد داشت.

در بازی لیورپول - استون ویلا سال 2014، یکی از بازیکنان ویلا دچار حادثه ای میشود که یکی از تماشاگران فرصت طلب، با واکنش جالبی عکسی از این بازیکن ثبت میکند / او سال گذشته تقریبا هفت سال بعد این عکس را منتشر میکند که برای علاقمندان به فوتبال و خود آن بازیکن بسیار جالب توجه بوده است

در نهایت این درگیری با ورود رییس فدراسیون و دیگر هم تیمی ها خاتمه پیدا کرد. ورزشکار مضروب نیز پس از بانداژ سر به همراه دیگر ملی پوشان عارم تهران شد.

مراسم تقدیر از پیشکسوتان باشگاه استقلال تهران دوشنبه 17 آبان با حضور مصطفی آجورلو، مدیرعامل این باشگاه در تالار هتل المپیک برگزار شد.

باقری: من، اسکوچیچ و خورشیدی چندبار با طارمی تماس گرفتیم، ولی متأسفانه جواب نداد.

عصبانیت خداداد عزیزی در برنامه زنده: خاک بر سر فوتبال ما اگر بدون طارمی و سردار نتوانیم سوریه جنگ زده و لبنان را ببریم.

سید محمد امین طباطبایی که در این رقابت ها دست به مهره شده بود، درحالی که هفت امتیاز داشت پس از مواجه با قرعه‌ای از رژیم صهیونیستی از ادامه رقابت‌ها انصراف داد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در راستای تقویت خود در رقابت‌های لیگ برتر 2 بازیکن جدید جذب کرد.

تیراندازی بالا و پایین دارد و هیچ وقت قول مدال و سکو ندادم و نمی‌دهم. قبلا هم هیچ وقت چنین قولی ندادم، حتی قبل از المپیک.

مراسم معارفه ژاوی سرمربی جدید بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد.

نمی‌خواهم وقتی فردا روزی مردم برایم مراسم ختم بگیرند در قطعه نام‌آوران دفنم کنند و بگویند او بازیکن استقلال بود. نمی‌خواهم در بدبختی و فلاکت بمیرم و بعد برایم ختم بگیرند.

ویدئو‌های بسکتبال بازی کردن جماد میلیون‌ها بار دیده شده است.