چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

تیمی متشکل از داوران زن، روز سه‌شنبه برای اولین‌بار به عنوان بخشی از تلاش‌های این کشور برای ترویج برابری، مسئولیت یک مسابقه فوتبال مردان در لیگ حرفه‌ای اردن را بر عهده گرفتند.

کمیته برگزاری مسابقات در کنفدراسیون فوتبال آسیا با افزایش شمار بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید شرکت هواپیمایی حامل تیم ملی فوتبال ایران، مجوز لازم را برای سفر به لبنان نگرفته است.

در جلسه هیات اجرایی فدراسیون بین المللی بدنسازی و پرورش اندام IFBB در اسپانیا، با میزبانی ایران در رقابت های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی جهان 2023 موافقت شد.

رییس انجمن والیبال نشسته در پایان همچنین درباره وضعیت تیم ملی والیبال نشسته، افزود: بزودی مربی تیم ملی والیبال نشسته نیز معرفی خواهد شد

مربی تیم ملی هندبال در ادامه گفت: در تورنمنت قطر به دلیل شرایط موجود، لژیونرها نتوانستند در کنار تیم باشند و به اردوی تیم بیایند.

تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال با کسب یک مدال طلا، 4 مدال نقره و 2 مدال برنز عنوان نایب قهرمانی جهان را در کشور صربستان از آن خود کرد.

فدراسیون فوتبال از حل مشکل پروازی تیم ملی ایران از تهران به کشورهای لبنان و اردن خبر داد و این تیم طبق برنامه شانزدهم آبان تهران را ترک خواهد کرد.

یک هوادار فوتبال که به سه بازیکن تیم ملی فوتبال انگلستان پس از مسابقه این تیم در برابر ایتالیا در بازی فینال جام ملت‌های اروپا توهین نژادپرستانه کرده بود به 10 هفته زندان محکوم شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دومین دیدار خود در گروه B جام بین قاره‌ای 2021 امارات از ساعت 19:30 امشب (چهارشنبه) به مصاف ژاپن رفت که در پایان با نتیجه 6 بر یک به برتری رسید.

علیرضا پورسلمان برای عضویت در کمیته داوران، عباس فاریابی برای عضویت در کمیته قوانین و رضا پیکرآرا برای عضویت در کمیته تجهیزات فدراسیون جهانی نیز سایر کاندیداهای فدراسیون شمشیربازی کشورمان در این انتخابات هستند.

من اگر هر استان دیگری بودم مجسمه ام را می ساختند ولی در شهر خودم به من توجه نمی شود.

سردار آزمون در دیداری که زنیت در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس با نتیجه 4 بر 2 متحمل شکست شد، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه 6 بر 1 اختیار بوتیروف از ازبکستان را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 1 بر 1 از سد نیهاد گولوزاده از آذربایجان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد

با وضعیت روحی بدی که داریم مجبور شدیم به فدراسیون فوتبال نامه بزنیم که بازی روز یکشنبه مقابل فولاد خوزستان را به تعویق بیندازند. آن‌ها هم 90 درصد قول همکاری داده‌اند.

3 نماینده ایران در 5 وزن دوم کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان راهی دیدار نیمه نهایی شدند.