سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

او در سن 43 سالگی به مسن ترین مردی تبدیل شد که معتبرترین عنوان ورزش خود را کسب کرده است.

طارمی با موضع‌گیری نابجای خود، باب تنش در تیم ملی را باز کرد. اگر هم چنین بابی پیشتر باز شده بود، طارمی آن را بازتر کرد و این در شرایط کنونی، نه به سود تیم ملی بود نه به سود بازیکنان فوتبال ایران.

فولاد خوزستان با دروازه‌بان تیم ملی فوتبال سوریه به توافق نهایی رسید.

جواد فروغی در مرحله فینال تپانچه بادی مسابقات تیراندازی جام ریاست فدراسیون جهانی لهستان در رقابت با ورزشکارانی از آلمان و هند (2 ورزشکار) در رده چهارم ایستاد و از کسب مدال بازماند.

تیم‌های پرسپولیس و گل گهر سیرجان در دیداری حساس از هفته چهارم امشب و از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک پایان یافت.

تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 به ترتیب در روزهای 20 و 25 آبان به مصاف لبنان و سوریه می‌رود.

پرسپولیس و گل گهر با تساوی یک بر یک فرصت جبران اختلاف با تیم‌های صدرنشین لیگ را از دست دادند.

برای نخستین بار است که یک تیم از لیگ فوتبال زنان ایران به جام باشگاه های آسیا اعزام می شود؛ شهرداری سیرجان فردا (یکشنبه) باید در نخستین دیدار به مصاف بنیادکار ازبکستان برود.

مهاجم تیم ملی کشورمان عنوان بهترین بازیکن ماه اکتبر لیگ برتر پرتغال را از آن خود کرد.

سرمربی استقلال از هواداران تیمش خواست تا در هفته بعدی رقابت‌های لیگ برتر به استادیوم بیایند.

تیم فوتبال ذوب آهن شامگاه جمعه با نتیجه یک بر صفر سپاهان را شکست داد و پیروز شصت و نهمین شهرآورد اصفهان شد.

او درباره بازی تیمش برابر نساجی گفت: بازی فردا بازی سختی است. ما نساجی را آنالیز کردیم و بازی تیم نساجی خیلی خوب است و بازیکنان این تیم جسور و پرفشار بازی می‌کنند و بازیکنان باتجربه‌ای دارد.

مصاف استقلال و فجر در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ژاوی هرناندز با اعلام باشگاه السد قطر هدایت تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا را بر عهده خواهدگرفت.

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار 25 نامزد بهترین مربی سال را اعلام کرد و بر این اساس دراگان اسکوچیچ نیز در بین نامزدها قرار دارد.

سرویس دادستانی انگلستان (CPS) شنیده است که بست 52 ساله، یک کلیپ 18 ثانیه‌ای را روی پلتفرم رسانه‌های اجتماعی پخش کرد که در آن توهین‌های نژادپرستانه را علیه سه بازیکن سیاه‌پوست انجام داد که در ضربات پنالتی‌ها مقابل ایتالیا، انجام داده است.