پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فراخوان «خاطرات بابا»، پویش ثبت خاطرات دفاع مقدس منتشر شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فراخوان «خاطرات بابا»، پویش ثبت خاطرات دفاع مقدس منتشر شد

تهران - ایرنا - فراخوان برنامه «خاطرات بابا»، پویش خاطرات جنگ تحمیلی در راستای حفظ ارزش‌ها، خاطرات جنگ تحمیلی، تکریم رزمندگان، شهدا، جانبازان، اسرای هشت سال دفاع مقدس ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش روز سه‌شنبه فرهنگسرای گلستان، این برنامه با هدف آشنایی نسل امروز با رشادت‌های رزمندگان غیور دوران دفاع مقدس، مرور و حفظ خاطرات جنگ از زبان نسل امروز، تکریم رزمندگان، شهدا، جانبازان، اسرا و خانواده ایشان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

کودکان و نوجوانان برای شرکت در این پویش تا 15 خرداد مهلت دارند با مصاحبه از بزرگترهای خانواده؛ پدر بزرگ، مادربزرگ، پدر، مادر، خواهر، برادر، اقوام، همسایه‌ها، دوستان به مدت سه دقیقه با مروری از خاطرات دفاع مقدس و حضور پدران، اقوام و دوستان خود در جبهه جنگ تحمیلی را ضبط و از طریق شماره واتس‌آپ 09025800388 ارسال کنند.

همچنین فرهنگسرای گلستان در راستای این پویش با هدف ترویج مطالعه خاطرات جنگ کلیپ معرفی کتاب‌هایی همچون «خرمشهر در آتش» خاطرات سرهنگ عراقی رضا الصبری از آخرین شب محاصره خرمشهر با ترجمه عبدالرسول رضاگاه، «در کوچه‌های خرمشهر» نوشته مریم شانکی، «موج و مرجان» اثر رضا رئیسی،«جنایت‌های ما در خرمشهر» اعترافات افسران عراقی با ترجمه محمدنبی ابراهیمی و «بازیابی یک واقعه» اثر علیرضا کمری را در فضای مجازی منتشر کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تیزر این برنامه را با مراجعه به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای گلستان به نشانی golestan.farhangsara مشاهده کنند.

فرهنگسرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک واقع شده است و شماره تلفن 77826475 برای آگاهی بیشتراعلام می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*