یک‌شنبه 22 مهر 1403

فرمانده سپاه تهران: نابودی اسرائیل و آمریکا، شعار همیشگی آزادگان جهان است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرمانده سپاه تهران: نابودی اسرائیل و آمریکا، شعار همیشگی آزادگان جهان است

شهرری - ایرنا - فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس با انتشار پیامی بر خواسته آزادیخواهان جهان در زمینه نابودی رژیم صهیونیست و استکبار جهانی و آزادی قدس تاکید کرد.

به گزارش روز جمعه سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، سردار حسن حسن‌زاده اظهار داشت: شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" شعار همیشگی آزادگان جهان است و امید است با تدابیر رهبر معظم و عنایات حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف هرچه زودتر شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم و در قدس آزاد شده به امامت ولی‌فقیه به اقامه نماز جماعت بپردازیم.

وی افزود: امسال چهل و یک سال از فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای روز قدس می‌گذرد و این ابتکار بین مسلمانان جهان توسعه یافته است تا جایی که حتی در شهرهای اروپایی و آمریکایی نیز شاهد برپایی راهپیمایی روز قدس هستیم. فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه این پیام عنوان کرد: امسال به‌دلیل شیوع بیماری کرونا توفیق برگزاری این فضیله از مردم عدالتخواه جهان به‌ویژه مؤمنین ایران گرفته شد اما رسانه‌های جبهه استکبار که همیشه در برابر این رویداد جهانی سکوت می‌کردند، این‌بار با انتشار مطالب مختلف خوشحالی خود را از عدم برپایی راهپیمایی روز قدس بروز دادند که این موضوع نشان می‌دهد برگزاری این مراسم چقدر برای آن‌ها دردآور بوده است. وی خاطر نشان کرد: وعده حضرت حضرت امام (ره) که با نوید رهبر معظم انقلاب برای نابودی اسرائیل در 25 سال آینده تکمیل شد و امروز شاهد این هستیم که ساختار سیاسی این کشور ظالم رو به زوال است و یهودیان صهیونیست بیشتر از همیشه نسبت به امنیتشان احساس ناامنی می‌کنند. رژیم صهیونیستی که قصد داشت انزوای خود را با توسعه رابطه با حاکمان به ظاهر مسلمان منطقه جبران کند، اکنون شاهد آن است که خود این دولت‌ها در معرض نابودی هستند.

سردار حسن حسن‌زاده ادامه داد: از طرف دیگر شیطان بزرگ به‌عنوان بزرگترین حامی این رژیم به‌قدری دچار مشکلات درونی است که بیش از این ظرفیت پشتیبانی از این رژیم منحوس را ندارد و سردمداران صهیونیست تنهاتر و ناامیدتر از همیشه هستند. وی اضافه کرد: گفتمان مقاومت که از تشعشعات اندیشه امام خمینی (ره) و راهبری رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است با تقدیم شهدای قهرمانی همچون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، بیشتر از همیشه در بین کشورهای منطقه پذیرفته شده است تا جایی که امروز مقاومت در پشت مرزهای اسرائیل خیمه زده است و منتظر هرگونه خطا یا اشتباه محاسباتی رهبران این رژیم است تا شر آنرا برای همیشه از عرصه گیتی محو کند. فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تاکید کرد: سپاه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام استان تهران آماده‌تر از همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و در امتداد مسیر شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم، بزرگترین دشمن اسرائیل در دنیاست. هرچند امسال توفیق برپایی راهپیمایی روز قدس برای مردم موحد استان حاصل نشد اما بسیجیان ما در فضای مجازی شبکه‌های اجتماعی انزجار خود را نسبت به این غده سرطانی اعلام می‌کنند.

جمعه آخر ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس صحنه آزادی‌خواهی ملت‌های مسلمان جهان در حمایت از قدس شریف است.

هرچند امسال با توجه به شرایط حاکم بر دنیا و کشور ما، مراسم روز قدس بنا بر نظر مقامات بهداشتی کشور و تصمیمات اتخاذ شده برگزار نخواهد شد، اما بدون شک شیوه برگزاری مراسم این روز جهانی ذره ای از خواسته مسلمانان جهان در لزوم آزادی قدس شریف و اعلام انزجار و نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی کم نخواهد کرد و آزادی خواهان جهان فریادهای کوبنده خود را برای آزادی قدس و فلسطین مظلوم به گوش جنایتکاران عالم خواهند رساند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*