شنبه 8 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نماینده مجلس گفت: بیمه زنان روستایی در زمره شاغلان حوزه صنایع دستی به شمار می‌رود و نیازمند تسریع در تخصیص اعتبارات و عملکرد به موقع هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید جواد هاشمی گفت: کودکان در تخیل خود زندگی می‌کنند و دلیل استقبالشان از انیمیشن وجود تخیل در آن است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم‌هایی مانند «ابابیل»، «قلاده‌های طلا» و «مسیح» را روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی گفت: خداوند در آیه 178 از سوره بقره در قرآن کریم عفو و گذشت به ویژه در حال قدرت بر انتقام و مجازات را می‌ستاید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امام علی علیه السلام فرموده‌اند: در شگفتم از کسی که می‌بیند هر روز از جان و عمر او کاسته می‌شود، اما برای مرگ آماده نمی‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم کمدی بخارست و انیمیشین سینمایی لوپتو برای چندین هفته متوالی همچنان صدر نشین فروش گیشه هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماهنگ «سحرِ تماشا» با صدای علیرضا افتخاری به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

شیر موز یکی از انواع نوشیدنی‌های سرد و بسیار مقوی است که محبوبیت بالایی دارد و با صرف زمان کمی آماده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی، شرق استان کرمان را نقطه حاصلخیز فرهنگی و هنری کشور دانست و تصریح کرد: آموزش رایگان هنری حدود 100 هزار نفر در قالب قرارگاه محرومیت زدایی از فرهنگ و هنر در مناطق کم برخوردار آغاز شده و امیدواریم هر چه سریعتر این طرح بزرگ که در راستای تحقق اهداف عدالت فرهنگی دولت مردمی انجام می‌شود در مناطق شرق استان کرمان نیز آغاز به کار کند.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در پیش‌نویس برنامه هفتم توسعه، سهم فرهنگ در بودجه عمومی کشور و گسترش آن افزایش محسوس یافته است.

خبرگزاری مهر

اردستان - مراسم تشییع شهدای گمنام با حضور مردم در نقاط مختلف شهرستان اردستان انجام شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد ا بیان اینکه دوره بسیار خوبی را در حوزه فرهنگ کشور در حال تجربه و گذر هستیم، گفت: در کنار تمامی اتفاقات خوبی که در حوزه فرهنگ در حال رقم خوردن است نباید فراموش کرد که بدخواهان ملت ایران چشم دیدن آرامش این ملت را ندارند.