پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت کشاورزی اسرائیل اعلام کرد که ده ها بسته میوه و محصولات کشاورزی اهدایی «الهام علی اف»، رئیس جمهور آذربایجان در جریان سفر هفته گذشته «اسحاق هرتزوگ»، رئیس اسرائیل به باکو را امحا کرده است.

خبرگزاری میزان

بیست و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور در باغ موزه چهلستون اصفهان گشایش یافت. خاتم کاری، فیروزه کوبی، مس کاری، مینا کاری، قلمزنی، قلمکاری، معرق، منبت، سوزن و خامه دوزی، قفل و چاقو سازی، گلیم، پته، کپو و گلیمچه بافی از جمله هنر‌هایی است که در این نمایشگاه تا 26 خرداد از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 21 در معرض دید علاقمندان گذاشته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی صمت در عرصه صنعت و معدن از تجربیات خوبی برخوردار است و می تواند بسیاری از چالش‌های این حوزه را حل کند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان گفت: 2 رشته صنایع دستی "میناکاری" و "قلمکاری" این استان تاکنون به ثبت جهانی رسیده و موفق به دریافت نشان جغرافیایی بین‌المللی شده است.

خبرگزاری مهر

رشت - ظرفیت‌های خوب تجاری، اقتصادی و بازار هدف فعال، فرصت خوبی برای صادرات محصولات و تولیدات صنایع دستی فراهم کرده تا ضمن اقتصادی سازی این بخش، فرهنگ و هنر ایران نیز به دنیا معرفی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ احمد همتی معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان بازرسی گفت: مرکز نمایش‌های آئینی صبا یکی از پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی - هنری شهر تهران است که در سال 1382 و به منظور توسعه و اعتلای هنر‌های نمایشی سنتی و مدرن و با استفاده از تکنولوژی‌های نوین که برخی از آن‌ها امروز نیز در سالن‌های نمایش تهران وجود ندارد توسط یکی از معماران برجسته ایرانی (مهندس فرهاد...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی در نشست خبری رویداد تئاتر صاحبدلان از یودجه اندک تئاتر کشور گلایه کرد و این بودجه را شبیه به شوخی خواند.

خبرگزاری مهر

اصفهان - همزمان با روز جهانی مبارزه با کار کودک مجموعه آموزشی «360 درجه» رونمایی شد.‌

وب‌گاه عصر ایران

در مراسم بدون سناریوی اهدای جوایز تونی2023 که شبی شلوغ و سیاسی بود، مشکلات صنفی که تجارت سرگرمی را به هم ریخته به این نمایش 3 ساعته راه یافت و بیشتر برندگان بر این مسایل تاکید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: در مراسم بدون سناریوی اهدای جوایز تونی2023 که شبی شلوغ و سیاسی بود، مشکلات صنفی که تجارت سرگرمی را به هم ریخته به این نمایش 3 ساعته راه یافت و بیشتر برندگان بر این مسایل تاکید کردند.

وب‌گاه ورزش سه

دینو تاپ‌مولر به عنوان سرمربی جدید آینتراخت فرانکفورت انتخاب شد.

وب‌گاه عصر ایران

این بازیگر معروف ایرانی در همان دوره ازدواجی ناموفق کرد که حاصلش یک پسر شد و او خود را مقصر می‌دانست چون نتوانست خود را با فرهنگی دیگر تطبیق بدهد. پسرک را با درخواست‌های مکرر همسر، به او واگذار کرد و بدون دلگیری از هم جدا شدند.