پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت پست در مراسم روز جهانی صنایع دستی گفت: افزایش معافیت صادرات صنایع‌دستی از 80 به 200 دلار را به دولت پیشنهاد داده‌ایم که امیدوار هستیم در هیأت دولت تصویب شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جمهوری آذربایجان دهها بسته میوه را پس از اتمام سفر 2 روزه هرتزوگ به آذربایجان به رئیس اسرائیل تقدیم کرده بود.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: سال گذشته یک میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات تبصره 16 و 18 به هفت نفر از فعالان صنایع دستی این شهرستان پرداخت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از جلسه هفت ساعته کلاب هاوس ظریف درباره مسائل سیاست خارجی در دولت های یازدهم و دوازدهم، حمله کنندگان به او بدون توجه به نقدهای مشفقانه و علمی ظریف، تلاش می کنند با پیوند دیپلماسی به اهداف موهوم، عقلانیت و مصالح مردم را فدای حملات متعصبانه به ظریف کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

راستینه گفت: کمیسیون فرهنگی تلاش می‌کند تا لایحه عفاف و حجاب متناسب با سبک زندگی ایرانی و اسلامی ما تنظیم و حراست شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ارزش باغ وحش در آن است که بازدیدکنندگان احساس کنند در این فضا حقوق حیوانات رعایت می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون میراث فرهنگی وزارت گردشگری گفت: صنایع دستی با فرهنگ مردمی و کاربرد و ماندگاری آن ارتباط و پیوند مستقیم دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هنرمند خوشنویس ایرانی در بزرگترین کتابخانه سیار جهان که در کشتی کروز لوگوز هوپ واقع شده، ضمن برپایی نمایشگاه و کارگاه یک روزه به معرفی خط کوفی پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم توجه به موضوعات حفاظت و آموزش در فعالیت باغ‌های وحش تاکید کرد و گفت: فلسفه اصلی احداث این نوع زیستگاهها در کشور حفاظت از گونه‌های جانوری و حیات‌وحش است که باید در این راستا نقش موثری داشته باشند.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شفافیت، یکی از اصول دموکراسی و بستری برای پاسخ‌گویی نهاد‌های سیاسی و حاکمیتی به شهروندان است که رسانه ملی در تحقق آن نقش اثرگذاری داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موزه هنر‌های معاصر فلسطین که قرار شده بود در اختیار شهرداری قرار گیرد همچنان برای نمایش هنر مقاومت و هنر فلسطین به کار خود ادامه خواهد داد.