پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه فرارو

چه اتفاقاتی دریک سال اخیر باعث شده تا تردید‌ها در مورد حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال اوج بگیرد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه به وقت محلی در نشست مطبوعاتی مشترک با همتای ونزوئلایی خود که در جریان برنامه‌های سفر رسمی به این کشور برگزار می‌َشد، با تمجید از سال‌ها مقاومت مردم ونزوئلا در برابر امپریالیسم و ادای احترام به قهرمانان ملی این کشور گفت: ایران و ونزوئلا منافع و دیدگاه‌های مشترکی در زمینه‌های استقلال‌طلبی، آزادی و عدالت‌خواهی دارند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر روز گذشته، دوشنبه به وقت محلی در جریان سفر رسمی به ونزوئلا، در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، با تشکر از استقبال گرم دولت و مردم ونزوئلا، روابط دو کشور را راهبردی توصیف و تصریح کرد: با وجود گسترش روابط ایران و ونزوئلا در سال‌های اخیر، ظرفیت‌های متنوع متقابل ایجاب می‌کند توافقات دو کشور هر چه سریع‌تر اجرایی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور با اشاره به اینکه روابط میان ایران و ونزوئلا روابط دیپلماتیک معمولی نیست، بلکه راهبردی است، اظهار داشت: برخورداری از منافع، نگاه و دشمن مشترک، همکاری‌های فیمابین را عمیق و راهبردی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور با اشاره به اینکه روابط میان ایران و ونزوئلا روابط دیپلماتیک معمولی نیست، بلکه راهبردی است، اظهار داشت: برخورداری از منافع، نگاه و دشمن مشترک، همکاری‌های فی‌مابین را عمیق و راهبردی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در سفر به ونزوئلا: گسترش روابط ایران و ونزوئلا در سال‌های اخیر، ظرفیت‌های متنوع متقابل ایجاب می‌کند؛ توافقات دو کشور هر چه سریع‌تر اجرایی و روابط به سطوح بالاتری ارتقا یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی؛ موضوع دوره‌های دانشجویی تشکیلاتی و تبیین نسبت کنشگری با خودسازی، یکی از مسائل جدی مورد بحث میان فعالان دانشجویی است. به همین جهت برنامه «شانزده آذر» با هدف نقد و بررسی این دوره‌ها و با محوریت نگاهی به طرح ولایت و سؤالات پیرامون آن برگزار شد. در این برنامه آقای حامد طونی، مسئول اسبق طرح ولایت و آقای محمدحسین اصغریان، مسئول سابق بسیج...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی مطهری در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: ما برای آقای محسن رضایی آرزوی توفیق می‌کنیم اما این انتصاب مشکل قانونی دارد، به دلیل اینکه شورای عالی هماهنگی سران قوا یک امر موقت و اضطراری بوده و مقارن با تحریم‌های شدید آقای ترامپ به وجود آمد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور با بیان اینکه نظام جدیدی در جهان در حال شکل‌گیری است، آینده این تحولات را به نفع کشور‌های آزادی‌خواه و مستقل جهان دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور اظهار داشت: برخورداری از منافع، نگاه و دشمن مشترک، همکاری‌های فیمابین را عمیق و راهبردی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد.

خبرگزاری مهر

یک اقتصاددان با اشاره به اینکه برخی از اهداف کمی برنامه هفتم از جمله رشد اقتصادی واقع بینانه است، گفت: عدم اشاره برنامه هفتم به اقتصاد اثباتی و دستوری و اقتصاد اسلامی از نکات منفی برنامه است.