پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در نشست مطبوعاتی خود در ونزوئلا با اشاره به روابط میان تهران و کاراکاس آن را راهبردی توصیف کرد و برخورداری از منافع، نگاه و دشمن مشترک را دلیل این روابط دانست.

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه آثار نقاشی علی محمد شیخی امروز 22 خردادماه با عنوان «رنگ ها در نمی‌زنند» در گالری «ابوالفضل عالی» افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در سفر به ونزوئلا گفت: گسترش روابط ایران و ونزوئلا در سال‌های اخیر و ظرفیت‌های متنوع متقابل ایجاب می‌کند؛ توافقات دو کشور هر چه سریع‌تر اجرایی و روابط به سطوح بالاتری ارتقا یابد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های خارجی صداوسیمای ایران همچون هوسا تی‌وی از سه منظر نشان دادن توانمندی‌ها و پیشرفت‌های ایران، افشاگری و تولید برنامه‌های آگاهی‌بخش و تولید برنامه‌های عمیق و تحلیلی می‌تواند به توسعه قدرت نرم و نفوذ ایران در میان ملل آفریقایی کمک کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد، به دلیل اینکه شورای عالی هماهنگی سران قوا یک امر موقت و اضطراری بوده و مقارن با تحریم‌های شدید آقای ترامپ به وجود آمد، برای اینکه بتوانند بهتر و سریع‌تر تحریم‌ها را دور بزنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اینترنتی فراز نوشت: نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد، به دلیل اینکه شورای عالی هماهنگی سران قوا یک امر موقت و اضطراری بوده و مقارن با تحریم‌های شدید آقای ترامپ به وجود آمد، برای اینکه بتوانند بهتر و سریع‌تر تحریم‌ها را دور بزنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه آثار نقاشی علی محمد شیخی با عنوان «رنگ‌ها در نمی‌زنند» در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی مطهری می گوید: به نظر بنده ادامه کار این شورا به صلاح کشور نیست. نباید کاری کنیم که تبدیل به یک نهاد دائمی شود و خساراتی را برای کشور از طریق دخالت در کار مجلس و حتی قوه قضائیه به وجود بیاورد. به طور خلاصه ماهیت این شورا دخالت قوا در کار یکدیگر و عدم تفکیک قواست که خلاف اصل 57 قانون اساسی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت کشاورزی اسرائیل اعلام کرد که ده ها بسته میوه و محصولات کشاورزی اهدایی «الهام علی اف»، رئیس جمهور آذربایجان در جریان سفر هفته گذشته «اسحاق هرتزوگ»، رئیس اسرائیل به باکو را امحا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تلاش‌ها برای ثبت پنج رشته صنایع دستی ایران در فهرست میراث جهانی خبر داد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: صادرات غیر نفتی ایران به ونزوئلا در سال قبل با رشد 416 درصدی به 118 میلیون و 102 هزار دلار رسید، تجارت با ونزوئلا بیش از این مورد انتظار است.

خبرگزاری مهر

رشت - معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور از ثبت جهانی 4 شهر ایران در حوزه صنایع دستی خبر داد و گفت: هر خانه ایرانی به یک کارگاه صنایع دستی تبدیل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی منابع می گویند محسن رضایی از مسجد سلیمان نامزد انتخابات مجلس می شود.