شنبه 2 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: دانشنامه امام خمینی به سبک ویکی نگاری تهیه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کتاب «برای تو با عشق عزیزم» اثر سیدمسعود شجاعی طباطبایی توسط انتشارات سوره مهر برگزار شد. کتاب «برای تو با عشق عزیزم»، سیاه‌مشق‌های شجایی طباطبایی است که انتشارات سوره مهر آن را در 239 تدوین کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از این کتاب که در کافه کتاب سمیه برگزار شد با حضور محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، علی اکبر شیروانی مدیرعامل انتشارات سوره مهر، سیدمسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست، نادر قشقایی مجسمه‌ساز، محمد حبیبی مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و جمعی دیگر از اهالی هنر و رسانه همراه بود. در ابتدا محمدمهدی دادمان...

خبرگزاری تسنیم

"جشنواره بزرگِ عشایر و انقلاب اسلامی" همزمان با پویش ملی "هر سیاه‌چادر عشایری یک پرچم" با هدف ایجاد وحدت و همدلی بین اقوام در دهه فجر در 13 استان کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حاجی دلیگانی با تاکید براینکه نیاز امروز احداث وزارت امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: از ابتدای انقلاب باید وزارت امر به معروف و نهی از منکر را راه اندازی می کردیم؛ امروز هم این ضرورت اقتضا می کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سعادت گفت: خرید تضمینی پنل های خورشیدی انجام و یکی از مشکلات ما برای این موضوع نبود جای امن برای نصب این پنل ها بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب نوشت: نماینده شاهین شهر در خصوص زمزمه هایی که پیرامون موضوع گشت ارشاد شنیده می شود گفت: از ابتدای انقلاب باید وزارت امر به معروف و نهی از منکر را راه اندازی می کردیم؛ امروز هم این ضرورت اقتضا می کند. من معتقد هستم باید اصل هشتم قانون اساسی که بحث امر به معروف و نهی از منکر است را در قالب سازمانی کاملا مستقل و فراقوه‌ای راه اندازی کنیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا گفت: هرکاری که در مسیر و حوزه اجتماعی انجام می‌دهم قطعا براساس مصالح سازمانی و رضایت مردم است و هرگز مصلحت‌اندیشی نخواهم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح‌های جدید استخدام معلم در دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران نامزدهای گروه «دین» در موضوع‌های «کلیات اسلام»، «علوم قرآنی»، «حدیث»، «فقه و اصول»، «سیره»، «کلام»، «اخلاق»، «عرفان» و «ادیان دیگر» را معرفی کرد. در این گروه 32 کتاب به مرحله دوم داوری چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی راه پیدا کردند. در موضوع «کلیات اسلام» آثار زیر به عنوان نامزد معرفی...

وب‌گاه فرارو

اختراعات بزرگ گاهی آغاز ساده‌ای دارند. در سال‌های اخیر، سرویس‌های پخش زنده محبوبیت زیادی یافته اند، به علاوه‌ی برنامه‌هایی که به ما کمک می‌کنند با هر کسی در هر نقطه از دنیا ارتباط برقرار کنیم. اما شاید تعجب کنید اگر بدانید که فناوری وب‌کم برای نظارت بر یک قهوه جوش به وجود آمد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید رضوان حکیم، یک نظام دموکراتیک بدون وجود احزاب نمی‌تواند به شکل مناسب با لحاظ ویژگی ها دموکراتیک داشته باشد، با توجه به نقش مهم و اساسی احزاب در فعال سازی زندگی سیاسی و کادر سازی افراد نخبه سیاسی و حفظ رابطه میان حاکم و حکومت بر ایجاد ثبات سیاسی از اهمیت زیادی برخورد است؛ کارکردهای احزاب سیاسی با بیان و انتقال ترجیحات جمعی به طور مؤثر، فعال کردن «مکانیسم...

خبرگزاری مهر

مشهد دبیر اجرایی طرح ملی مفاخر گفت: اولین طرح ملی مفاخر، ویژه دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول در دبیرستان آئین اسلام ناحیه هفت مشهد برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

آخرین روز جشنواره تئاتر فجر با اجرای نمایش‌های متعددی در شهر تهران دنبال شد.