شنبه 7 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه ورزش سه

مربی تراکتور در خصوص تازه ترین اتفاقات مربوط به این تیم توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شهرداری تهران ویژه‌برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران را تشریح کرد و گفت: به مدت یک هفته کاروان گل و گیاه در شهر راه خواهد افتاد.

خبرگزاری تسنیم

غلامرضا امیرخانی استادیار سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به مناسبت درگذشت عبدالله انوار یادداشتی درباره زندگی علمی این مترجم، نسخه‌پرداز، ریاضی‌دان و چهره علمی و فرهنگی نوشته است.

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با صدور پیامی درگذشت سیدعبدالله انوار را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد در پیامی درگذشت سیدعبدالله انوار را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سه خواهر در بندِ تعصب و جهالت برادران خود از پرداختن به تعزیه محروم می‌مانند... این سرآغاز داستان نمایش «تاناکورا» نوشته کهبد تاراج به کارگردانی رضا بهرامی است که در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است. نمایشی که می‌توان علاقه‌مندی کاراکتر زن در بازگشت به ریشه‌اش از مسیر صدا را بخشی از مفهوم منتقل‌شده توسط آن دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شهرداری تهران ویژه برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با صدور پیامی درگذشت عبدالله انوار را به ایرانیان تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت: اتاقهای بازرگانی، سازمان یا تشکیلاتی نیستند که عده ای با جیب خالی وارد آنجا شده و بدون هیچ خدمت مفیدی بعد از چند سال با جیب پر از آنجا خارج شوند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: تمام مراکز اقامتی و پذیرایی در استان برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی آماده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان گفت: برای نوروز 1402 اجرای برنامه نوروزگاه در اماکن و سایت های تاریخی استان تدارک دیده شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قدرت خرید مردم به ویژه برای طبقه ضعیف و متوسط نسبت به قیمت‌های کنونی مواد غذایی به شدت کاهش پیدا کند.

وب‌گاه عصر ایران

امروزه دموکراسی در جهان چنان فراگیر شده که چنین نهادهایی حتی در کشورهای برخوردار از نظام‌های سیاسی دموکراتیک نیز وجود دارد. در واقع هیچ کشور و نظام سیاسی‌ای کاملا غیردموکراتیک نیست. در بدترین دیکتاتوری‌های دنیا هم بالاخره چند نهاد دموکراتیک وجود دارد.

خبرگزاری مهر

ساعت بازدید از موزه ملی ایران در آخرین روزهای اسفند 1401 تا ساعت 19 افزایش یافت.