شنبه 2 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک اکانت توئیتری با انتشار این تصویر مدعی شده که ارائه خدمات به دانشجویان دانشگاه هنر مشروط به اجرای برخی رفتارها شده‌.

خبرگزاری مهر

سیاوش صلواتیان دبیر بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه در اختتامیه بیستمین جشنواره کتاب و رسانه گفت: رشد 24 درصدی آثار و 21 درصدی تعداد افراد شرکت کننده نشان دهنده مشارکت بالا در این دوره بود.

خبرگزاری تسنیم

معاون گردشگری گفت: با پیگیری‌های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، همکاری وزیر صمت و همراهی "صندوق ضمانت صادرات ایران"، تمامی خدمات این صندوق به حوزه گردشگری تسری پیدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس فضای مجازی بر این باور است که محدودیت‌های اعمال شده در فضای اینترنت در واقع یک بازی باخت باخت برای تمام جامعه، دولت، حاکمیت، کاربران اینترنتی و کسب و کار ها است.

خبرگزاری مهر

سیزدهمین نشست از سلسله نشست‌های عصرانه کتاب با موضوع نقد و بررسی کتاب «منم یه مادرم» فردا سه‌شنبه 11 بهمن برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل جامعه اسلامی هنرمندان در مراسم رونمایی از کتاب‌های منشور سینما جلد 2 گفت: امیدوارم در گام دوم انقلاب اسلامی نهادهای فرهنگی این فرصت را طلایی بشمارند و قدمی در مسیر انقلاب بردارند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر بیستمین جشنواره کتاب و رسانه از رشد 24 درصدی آثار ارسالی به جشنواره کتاب و رسانه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

داور بخش کارتون و کاریکاتور پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر معتقد است که در فضای دلسردکننده حاکم بر حوزه کارتون و کاریکاتور کشور، سو‌سو زدن چراغ این رشته در جشنواره هنرهای تجسمی فجر را باید به فال نیک گرفت.

خبرگزاری تسنیم

نشست خبری و رونمایی از کتاب‌های منشور سینما جلد 2 به کوشش پرویز فارسیجانی و ماهیت شناسی نخستین فتنه قرن جدید به نویسندگی محمدرضا شاه حسینی و روح اله شمقدری در تماشاخانه مهر برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران نامزد‌های گروه «فلسفه و روان‌شناسی» در موضوع‌های «فلسفه اسلامی»، «فلسفه غرب» و «روان‌شناسی» را معرفی کرد. در موضوع «فلسفه اسلامی» دو کتاب زیر به عنوان نامزد معرفی شدند: نوآوری‌های فلسفی حکیم سبزواری، تألیف حسینعلی شیدان‌شید و محمدهادی توکلی، قم: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛ تهران: سمت، 1400،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش می‌گوید در سند تحول بنیادین می‌توان مدرسه را هرمی در نظر گرفت که در راس آن مراتبی از حیات طیبه وجود دارد؛ در یک ضلع این هرم دانش‌آموز، معلمان و اولیا، ضلع دیگر برنامه درسی و محتوای آموزشی و در قاعده هرم زیرساخت‌ها وجود دارند.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و مؤسسات کتابداری (ایفلا) گفت: برنامه پیشنهادی توسعه پایدار از بهشت نیامده و حتماً می‌توان آن را نقد کرد و درباره آن پرسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سالاری به مناسبت آغاز پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، پیامی را صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، پیامی را صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نمایش «هملت» از کشور ارمنستان روز گذشته با همراهی مخاطبان ارمنی در سالن اصلی تئاتر شهر با استقبال نسبی مخاطبان روبرو شد.