جمعه 8 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشتی به تحلیل فرمان عفو بازداشت شدگان حوادث اخیر پرداخت و نوشت: ین عفو نباید تاکتیکی باشد. بدون توجه به مبانی و فلسفه آن و انجام آن به عنوان تاکتیک، نتیجه‌بخش نخواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشتی به تحلیل فرمان عفو بازداشت شدگان حوادث اخیر پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت: شاهد هستیم افراد مختلف بدنامی را به گمنامی ترجیح داده و به جای سکوت از هر تریبونی برای اظهارات عصبی‌کننده استفاده می‌کنند. این رویه به‌ویژه در بین نمایندگان مجلس نمود بیشتری دارد.

وب‌گاه الف

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از طرح 12 ماده‌ای این کمیسیون برای اثربخش کردن قانون عفاف و حجاب خبر داد

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاوش‌های باستان‌شناسی در بخش دیگری از سد چم‌شیر، زوایای پنهان یک معماری را روشن کرد. باستان‌شناسان در این محوطه یک قبر نوزاد با شواهدی از دوره اسلامی پیدا کردند. همچنین، مکانی که برای تدفین شخصی محترم و محل به امانت گذاشتن استخوان‌های افراد متوفا بوده است، یافته شد.

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه "حسن روح‌الامین" در موزه هنرهای شرقی مسکو به همت رایزنی فرهنگی ایران در روسیه برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افتتاحیه نمایشگاه محصولات ایرانی در عمان عصر روز شنبه همزمان با ولادت حضرت علی علیه السلام در شهر مسقط افتتاح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیررضا خادم نماینده اسبق مجلس و عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک در یک گفت‌وگوی مفصل به تشریح شرایط موجود پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

یزدی خواه به خبرآنلاین گفت: از جهت اقتصادی ما هنوز هیچ آمار رسمی نداریم که چند درصد از مردم در این فضا مجازی کسب و کار دارند، شما می گویید دو میلیون هستند، اما من می گویم صد هزار نفر هستند یعنی هیچ مبنایی وجود ندارد، ما نه مبنای مالیاتی داریم و نه مبنای آماری. این‌که بگوییم چون اینستا بسته شده پس کسب و کار آنها هم نابود شده، ما چنین چیزی را قبول نداریم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلسوفی که بیش از همه به درک سایه مضاعف وقیح قدرت عمومی نزدیک شد فریدریش شلینگ بود. هیچ روحی، بدون جهان ارواح وجود ندارد، هیچ روحانیت ناب لوگوسی بدون «جسمانیت روحانی» مردگان زنده وجود ندارد. این انحراف روحانیت و معنویت خبری بالعرض نیست. امکان این انحراف در دل مفهوم روحانیت نهفته است. هیچ روحی بدون ارواح اشباح وجود ندارد، هیچ روحانیت نابی بدون شبح...

خبرگزاری ایرنا

پردیس - ایرنا - رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر کارگاه آموزشی یکروزه در رشته سفالگری و چرم دوزی برای کودکان تحت پوشش بهزیستی برگزار شد.