جمعه 8 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

معاون دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران انقلاب فرانسه و جنگ‌های ناپلئون را دو دلیل اصلی کاهش تعداد دانشگاه‌ها در اروپا از حدود 150 دانشگاه در قرن 18 به حدود 80 دانشگاه در قرن 19 دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل کانون پرورش فکری در نشست خبری رؤسای کتابخانه‌های بزرگ کشور بر اهمیت توجه به کتاب و کتابخوانی در برنامه‌های کانون تأکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسابقات والیبال برفی قهرمانی کشور از 23 بهمن ماه جاری به مدت سه روز و به میزبانی همدان در دهکده توریستی تفریحی گنجنامه برگزار می‌شود، این رقابت‌ها برای نخستین بار در سطح کشور در همدان آغاز به کار خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی آموزش و پرورش در نشست خبری کتابخانه‌های بزرگ کشور ایجاد و تجهیز کتابخانه های کلاسی دو هزار مدرسه عشایری را یکی از طرح‌های آن معاونت معرفی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین افتتاح نمایشگاه آثار نقاشی حسن روح‌الامین با عنوان «دل نگاره» در موزه هنرهای شرقی مسکو برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

سیدنظام‌الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از آثار منتخب هنرمندان دیدن کرد‌.

خبرگزاری تسنیم

«سعید فلاح‌فر» عکاس و منقد عرصه هنرهای تجسمی در یادداشتی به تحلیل و ارزیابی پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر پرداخته است.

خبرگزاری مهر

نمایشگاهی از «مجموعه آثار لاکی نیاوران» به مناسبت دهه فجر در موزه کوشک احمدشاهی برپا شد.

خبرگزاری مهر

مربیان کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای دهه مبارک فجر به اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری در روستاها و مناطق کم‌برخوردار می‌پردازند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهرام ناظری و سیدحسن شهرستانی در آیین اختتامیه نمایشگاه «موج‌های خفته» حضور یافتند.

خبرگزاری مهر

سلسله نشست‌های «انفتاح صورت» فردا دوشنبه 17 بهمن در حوزه هنری برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شب تاریخ دانشگاه در بریتانیا از سلسله نشست‌های علوم انسانی و اجتماعی «شب‌های اندیشه» فرهنگسرای اندیشه با حضور جمعی از پژوهشگران برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران معتقد است که اظهارنظرهای چهره‌های مشهور و صاحب سخن در جامعه باید منطبق با واقعیات بوده و بر اساس ذهنیات نباشد.

خبرگزاری مهر

دانشگاه شریف در اطلاعیه ای شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دوره کارشناسی ارشد را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بررسی برنامه و بودجه فرهنگی و اجتماعی 1402 شرکت نوسازی عباس آباد، سازمان نوسازی شهر تهران، موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی شهرداری تهران و مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران تشکیل جلسه داد. در نوبت اول این جلسه که به بررسی بودجه...