یک‌شنبه 27 خرداد 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه گسترش

وزیران صنعت، معدن و تجارت و نفت به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسه علنی هفته جاری مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت.

خبرگزاری مهر

اهواز - آیین چوب زنی محرم دزفول به عنوان اثر غیرملموس در لیست آثار ثبت ملی کشور قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

امسال، سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ایران همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیران نفت و صنعت، معدن و تجارت به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسه علنی هفته جاری مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالیکه نماینده خمینی شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد. منبع: خبرفوری

وب‌گاه گسترش

در حالیکه نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - راه‌اندازی پایگاه پژوهش‌های منطقه‌ای شمال در رامسر به تاکید محققان، پژوهشگران و فعالان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی غرب مازندران مطالبه به حق اهالی منطقه بوده و انتظار است این مصوبه هیات دولت وقت در 16 سال قبل در دولت سیزدهم اجرایی بشود.

خبرگزاری مهر

دبیرجامعه گردشگری الکترونیکی ایران به مسافران و گردشگران نوروزی که بلیت خریداری می‌کنند درباره فعالیت افراد کلاهبردار و غیرمجاز در فضای مجازی هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در میان حضور مخاطبان و علاقه‌مندان در موسسه صبای فرهنگستان هنر آغاز به کار کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون شوراهای مجلس آخرین وضعیت اجرای قانون ساماندهی تهران و امکان سنجی انتقال را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - ایجاد بازارچه صنایع دستی و تجاری‌سازی تولیدات برای کمک به تقویت بازار فروش در کنار ثبت این مهارت‌ها با هدف حفظ اصالت و معرفی این ظرفیت‌ها به گردشگران، یکی از نیازها و مطالبه‌های هنرمندان استان سمنان است.

خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول گفت: آیین چوب زنی محرم دزفول به عنوان اثر غیرملموس در لیست آثار ثبت ملی کشور قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور در خصوص از سرگیری ارسال پیامک کشف حجاب به مالکان خودروها توضیح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: دنیای بچه‌ها درکودکی با اسباب‌بازی و عروسک‌هایشان رنگ‌و رو می‌گیرد. دوره کودکی بیشترمان به عروسکی گره‌خورده که اسمش را خودمان انتخاب می‌کردیم، دوست‌مان بود و همیشه و همه‌جا همراه‌مان.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تیم باستان شناسی مصری، گنجینه‌ای ارزشمند متعلق به سده‌های 20 تا 21 پیش از میلاد مسیح را کشف کردند.