شنبه 2 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

کتاب «تاثیر تکنولوژی بر بیان سینمایی؛ درس‌گفتارهای دانشگاه کلمبیا» اثر پل شریدر و ترجمه علی عامری مهابادی توسط نشر گیل‌گمش منتشر شد.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری تسنیم

یک فعال میراث فرهنگی از تخریب "گوردخمه ساسانی" در فیروزآباد فارس توسط حفاران غیرمجاز و جویندگان گنج خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه شروع چهل و یک سالگی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، کارنامه جشنواره چهلم در اختیار شما قرار داده شده است.

خبرگزاری تسنیم

باستان‌شناسان در نزدیکی الاقصر واقع در کشور مصر بقایای یک مقبره 3500 را کشف کردند که احتمالاً مربوط به دوران حکومت یکی از فرعون‌های زن به نام "حَتشِپسوت" است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم در زمان دانشجویی خود در سال 1383 با هدف جلب توجه مسئولان وقت به موضوع کارتن‌خوابی، این اقدام نمادین را با سایر دانشجویان عدالت‌خواه انجام داد.

خبرگزاری مهر

سمنان - رئیس سازمان صمت سمنان بابیان اینکه 243 هزار تن کالا از استان به کشورهای مختلف صادر شده است، گفت: 26 کشور مقصد این کالاها بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آقای رییسی نماینده جبهه انقلاب است. خدای نکرده شکست او، ضربه جبران‌ناپذیری برای همه خواهد بود. کسی گمان نکند که می‌تواند زودتر از این هشت سال، آلترناتیو باشد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

کانون فیلمسازان مستقل ایران مدعی ممنوع الخروجی مسعود کیمیایی، کارگردان مشهور سینمای ایران شد.

خبرگزاری تسنیم

«تحفه» در این قسمت به حکایتی از گلستان سعدی می‌پردازد که روایتِ پرسشی از لقمان و پاسخِ هوشمندانه اوست.

وب‌گاه خبر آنلاین

گزارش حاضر در باره دو نفر از شبه نظریه پردازان خود خوانده جناح تندرو است که بدون هیچ محابایی تیغ کلام را علیه مخالفان خود به کار می گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب زندگی همه همسران روسای جمهور ایران در ادوار مختلف بررسی شده است. «کنگره ملی بانوان تاثیرگذار» که با تازگی و با هدف ارایه تصویری متفاوت با اخبار و گزارش رسانه‌های خارجی درباره زندگی و مناسبات دختران و زنان در تهران خاصه پس از توجه جهانیان به اتفاقات پس از مرگ مهسا - ژینا - امینی و اعتراضات برگزار شد، بازتاب گسترده‌ای داشت.