یک‌شنبه 27 خرداد 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهردار تهران با بیان اینکه یک مورد نیست که از امامین انقلاب تبعیت کرده باشیم و پیروزی حاصل نشده باشد، گفت: باید تحول در حوزه تعلیم و تربیت و تکریم و بزرگداشت مردم را در دستور کار قرار دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نمایش «کمدی الهی» به کارگردانی حافظ خلیفه از کشور تونس شب گذشته در قالب بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر در تالار وحدت به صحنه رفت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

پشت‌گرمی‌ها و برخی اتصالات زمینه توهمات «جمهوری خودمختار صباایده» تشدید کرده که می‌تواند بدون دریافت آثار به روند غیرقانونی خود ادامه دهد و اعلام استقلال کند.

خبرگزاری مهر

5 بسته نورسیده حاوی 215 عنوان کتاب در 296 هزار و 26 نسخه، به منظور غنی سازی مخزن کتابخانه های عمومی با هدف پاسخگویی به نیاز مخاطب، طی آذر و دی 1401 به کتابخانه های عمومی کشور ارسال شد.

خبرگزاری مهر

طی سال‌های 1982 تا 1984 میلادی جمهوری اسلامی ایران توانست با یک حرکت منسجم و پرشتاب فرهنگی و با حذف کردن مراکز فرهنگی اسرائیل، مراکز فرهنگی خود در جنوب صحرای آفریقا را افزایش دهد.

خبرگزاری تسنیم

ویژه‌برنامه سروقامتان تهران از حضور و همراهی هنرمندان صاحب‌نام هنرهای تجسمی در ترکیب شورای هنری این رویداد بهره‌مند شده است.

خبرگزاری تسنیم

کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته جاری جلسه دارند که طرح‌ها، لوایح و موضوعات مختلفی را با حضور مسئلوان دولتی بررسی خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه فرارو

با وجود فرهنگ غنی و مستعد در ایران ما هیچ‌وقت نتوانسته‌ایم عروسک مشخصی را به نمایندگی از کشور خودمان به دیگران معرفی کنیم. عروسک‌های بومی و محلی بسیارند و در بیشتر مراجع تحقیقی، فقط به نام چند عروسک که بیشتر مخصوص نمایش‌گردانی است، اشاره شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس دستور کار جلسات علنی مجلس وزیران صنعت، معدن و تجارت و نفت به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسه علنی هفته جاری مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت.

خبرگزاری تسنیم

وزیران صنعت، معدن و تجارت و نفت برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت.