پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با بیان اینکه در رایزنی‌های صورت گرفته در این سفر بر ضرورت گسترش روابط و بررسی راهکارهای آن تمرکز داشتیم، گفت: پتانسیل‌ها و توانمندی‌های بسیار مناسبی در دو کشور وجود دارد که بالفعل کردن آنها می‌تواند با وجود تحریم‌های ظالمانه روابط دو کشور را به سطوحی بسیار بالاتر از وضعیت فعلی ارتقا داده و منافع مردم ایران و ونزوئلا را تامین کند.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در دیدار رئیس و تعدادی از رؤسای کمیسیون‌های مجلس ملی ونزوئلا گفت: ونزوئلا در مسیر مقابله با امپریالیسم باید ایران را الگوی عملی خود قرار دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مادورو امروز سه‌شنبه در حساب توئیتر خود نوشت: جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی را به‌عنوان یکی از قدرت‌های نوظهور جهان ایفا می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مؤسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی صبا از آغاز به کار خانه خلاق و نوآوری «هنر و فرهنگ» خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مادورو امروز سه‌شنبه در حساب توئیتر خود نوشت: جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی را به‌عنوان یکی از قدرت‌های نوظهور جهان ایفا می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

آئین ثبت ملی قصه‌گویی ایرانی با رونمایی از لوح ثبت ملی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

نمایشگاه «دست ساخته‌های فلزی» همزمان با هفته صنایع دستی در موزه خودروهای تاریخی ایران برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیست و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی با حضور هنرمندان 31 استان کشور و در قالب 105 غرفه در باغ موزه چهلستون اصفهان گشایش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه بررسی چالش‌ها و راهکار‌های تدبیر مهاجرت نخبگان با تمرکز بر برنامه هفتم توسعه با حضور بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مسئولان نهاد‌های علمی و آموزشی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از نخبگان کشور به میزبانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد. رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به نقش نخبگان...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

کتاب «دیرش روایی» نوشته بهمن نامورمطلق توسط انتشارات سخن منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری گفت: فرهنگ‌وهنر برآمده از ذات یک ملت است نه کوشش و سلیقه مسئولان بنابراین لوح ثبت ملی قصه‌گویی ارج‌گذاری بر تلاش مربیان کانون پرورش فکری است.

خبرگزاری مهر

کتاب «نقاشی روی آسمان» نوشته سیده زهرا بذرگری درباره دفاع هوایی از شهر مقدس قم و حرم حضرت معصومه (س) توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه بررسی چالش‌ها و راهکار‌های تدبیر مهاجرت نخبگان با تمرکز بر برنامه هفتم توسعه در مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: در جریان دیدار رئیسی با همتای ونزوئلایی خود، مادورو به حمله وحشیانه آمریکا به زیرساخت‌های انرژی ونزوئلا اشاره کرد و از نقش سردار شهید سلیمانی در کشف این حمله سایبری گفت.