سه‌شنبه 10 مهر 1403

فعالیت سوارکاری در 2 شهرستان کرمانشاه از سرگرفته شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فعالیت سوارکاری در 2 شهرستان کرمانشاه از سرگرفته شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیات سوارکاری استان کرمانشاه اعلام کرد که فعالیت ورزش سوارکاری در شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین از سرگرفته شد.

مستانه کریمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت ورزش سوارکاری در استان کرمانشاه همچون دیگر نقاط متوقف شد.

وی با بیان اینکه تا زمان کاهش موج کرونا فعالیت این رشته ورزشی همچنان متوقف است، گفت: براساس هماهنگی های به عمل آمده با فدراسیون سوارکاری و اداره کل ورزش و جوانان استان مجوز فعالیت سوارکاری در شهرستان هایی که وضعیت سفید دارند صادر شد.

مدیر روابط عمومی هیات سوارکاری کرمانشاه افزود: براین اساس فعالیت این رشته ورزشی در شهرستان های قصرشیرین و گیلانغرب که از نظر شیوع بیماری کرونا وضعیت سفیدی دارند، از روز گذشته آغاز شده است.

کریمی تاکید کرد: این فعالیت مختص آموزش و امور اولیه باشگاه ها بوده و برای برگزاری مسابقات هنوز هیچ‌گونه دستوری از طرف فدراسیون صادر نشده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون 99 هزار و 970 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 63 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به 6 هزار و 340 نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز 16 اردیبهشت 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و 323 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید 19 در کشور به 99 هزار و 970 نفر رسید.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*