جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

شماره پنجم مجله خردورزی ویژه تیرماه 1403 با تیتر اصلی «تهاجم شناختی در کمین، چرا غفلت از علوم شناختی، جوامع مختلف را استعمار زده می‌کند؟» به مدیرمسئولی رفیع‌الدین اسماعیلی و سردبیری مجید رحیمی منتشر شد.

خبرگزاری مهر

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به قانون جدید شوراهای حل اختلاف گفت: بر اساس قانون باید تا آذرماه سال جاری دادگاه‌های صلح در همه استان‌های کشور تشکیل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امانوئل پتی در مصاحبه با RND درباره عملکرد فرانسه در یورو صحبت کرد و به انتقاد شدید از کیلیان ام‌باپه پرداخت. او سال 1998 با تیم ملی فرانسه قهرمان جهان و دو سال بعد قهرمان اروپا شد. صحبت‌های این ستاره سابق فرانسه با RND را می‌خوانیم: آقای پتی، چرا فرانسه با وجود این همه ستاره در خط حمله تا به امروز در مسابقات یک گل هم در جریان بازی به ثمر نرسانده...

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برنامه‌هایی را در ساختارهای متنوع تدارک دیده‌اند و در کنار پخش نوستالژی‌هایی همچون «مختارنامه»، «سرزمین مادری» جدید هم به شبکه سه رسید و در عین حال سریال «طوبی» هم منتظر کنداکتور مانده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحلیل رأی قومیتی در میان رسانه‌های معاند به‌ویژه شبکه‌های تجزیه‌طلبی نیز مورد استقبال قرارگرفته و آن را با نشانه‌های خاص از اثرگذاری روی انتخابات ریاست جمهوری تحلیل می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «حسینیه معلی»، «از سرگذشت»، «با حسین (ع) حرف بزن»، «حسینیه بهشت»، «مجلس واقعه»، «باب الحسین (ع)» و «آن لحظه» از جمله برنامه‌های امسال سیما است که متناسب با حال و هوای عزاداری سالار شهیدان، روانه آنتن شبکه‌های سیما شده است. در ادامه این گزارش، محمد حسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در تشریح برنامه‌های شبکه‌های سیما...

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - زهرا قربانی رضوان؛ عباس کیارستمی، کارگردان سرشناس ایرانی به عنوان یکی از هنرمندان شاخص موج نوی سینمای معاصر ایران شناخته می‌شود. کیارستمی به عنوان کارگردان شناخته شده بین‌المللی نگاهی فلسفی در عین صراحت و سادگی به سینما داشت. طبیعت در آثار او زبان گویای فلسفه‌اش شد. «درخت»، «جاده»، «خانه روستایی» از المان‌های تصویری است که در آثار این کارگردان قرار...

وب‌گاه عصر ایران

جهان فرهنگی و ذهنی ما چگونه شکل می‌گیرد؟ نگاه‌ها و رویکردهای کلی ما در جامعه چگونه و از کجا سرچشمه می‌گیرند؟ برای پاسخ دادن به این پرسش‌ها شاید لازم باشد که قبل از هر چیز به «کودکی» و آن تاثیرات و ایده‌هایی که در کودکی دریافت کرده‌ایم توجه کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه ورزش سه

والدمار آنتون، مدافع 27 ساله اشتوتگارت، به جمع شاگردان نوری شاهین در بوروسیا دورتموند پیوست.

خبرگزاری تسنیم

یک پژوهشگر حقوق عمومی در یادداشتی تاکید کرد: محرم امسال، فرصتی مغتنم برای جبهه ایمان است تا با تکرار و بسامددهی به بانگ احیای ارزش‌های دیرینه بشری در قالب آموزه‌های فرهنگ متعالی و ناب عاشورایی، زمینه‌ساز اتحاد، همدلی و هم‌آوایی ملت‌های بیدار شود.

وب‌گاه الف

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: در استان خراسان‌جنوبی هنوز موردی از ابتلا و گزیدگی و یا وجود پشه (آئدس) گزارش نشده است اما با توجه به مشاهده پشه در استان‌های دیگر باید رصد فرودگاه‌ها، پادگان‌ها و گمرک‌ها در دستور کار باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور ارجمند، ضمن عرض سلام و تبریک به مناسبت انتخاب جنابعالی به‌عنوان رئیس‌جمهور، به‌عنوان یک استاد دانشگاه، نکاتی را مشفقانه اما صریح با جنابعالی در میان می‌گذارم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: در استان خراسان جنوبی هنوز موردی از ابتلا و گزیدگی و یا وجود پشه (آئدس) گزارش نشده اما با توجه به مشاهده پشه در استان‌های دیگر باید رصد فرودگاه‌ها، پادگان‌ها و گمرک‌ها در دستور کار باشد.