جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری مهر

یکی از آیین های مهم و جالب توجه میان آذری زبان ها، شاخسی حسین به معنای کوتاه شده «یا شاه حسین» است که عزاداران سیاه پوش در ایام دهه اول محرم آن را در هیات ها اجرا می کنند.

خبرگزاری تسنیم

برنامه «کتاب شب» رادیو تهران همزمان با ایام تاسوعا و عاشورا، روایتی از واقعه کربلا به نقل از کتاب «شهید عشق» را با صدای بهروز رضوی بازخوانی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«: تجربه در ایران و جهان نشان داده است که مردم برای شرکت در مرحله دوم انتخابات، میل و اشتیاق کمتری دارند، اما در انتخابات اخیر شاهد بودیم که میزان مشارکت مردم در مرحله دوم نسبت به مرحله نخست افزایش داشت و حتی از تعداد آرای باطله نیز کاسته شده بود که این امر به وضوح بیانگر هوشمندی و هوشیاری مردم ماست.» رئیس قوه قضاییه گفت: باید در انتخاب کابینه فعال و در تراز نظام اسلامی به رئیس جمهور...

وب‌گاه الف

رییس قوه قضائیه، بر مقوله نظارت بر زندان‌ها و زندانیان که طی سال‌های گذشته به خوبی صورت گرفت و نباید کمرنگ شود، تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

رییس قوه قضائیه، بر مقوله نظارت بر زندان‌ها و زندانیان که طی سال‌های گذشته به خوبی صورت گرفت و نباید کمرنگ شود، تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (18 تیر) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه، ضمن تسلیت و تعزیت فرا رسیدن ماه محرم، ماه حزن آل‌الله و ماه شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین و یاران باوفایش، به تبیین و تشریح فلسفه و اهداف قیام عاشورا پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی برای تحقق استمرار و تحکیم مقوله نظارت بر زیرمجموعه، اتقان آرا و کوتاه کردن فرآیند رسیدگی‌ها دستوراتی را صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: مشارکت هوشمندانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و برگزاری این انتخابات در نهایت آرامش و امنیت، تیر سنگینی را بر سینه دشمنان و بدخواهان نظام و ملت ایران فرود آورد.

خبرگزاری تسنیم

علت اصلی در ماجرای بریدن بخش وسیعی از جوانان سال‌های بعد از انقلاب از جلال و حتی متنفر شدن از او این است که او واقعاً خرمگس معرکه بود و هنوز هم هست، تقریباً مثل سقراط، نمی‌گذاشت و نمی‌گذارد که مردم با خیالات و باورهای خودشان خوش باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خوان کارلوس گاریدو دیروز در مراسمی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی شد.

وب‌گاه فرارو

اینکه بعد از صبحانه نباید مسواک زد، به مواد مورد استفاده در صبحانه بستگی دارد.

وب‌گاه الف

معاون صدا با اشاره به اینکه رادیو محرم به صورت 24 ساعته در ایام محرم فعالیت می‌کند، بیان کرد: رادیو محرم از طریق بستر مجازی و برنامه ایرانصدا، سایت رادیو معارف و رادیو محرم در سراسر دنیا قابل دریافت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قوه قضائیه اعلام کرد محسن برهانی زندانی شده است، او 17 تیر 1403 دوره زندان خود را آغاز کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاحیه 29 دوره دانشجویی مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت به همت سازمان بسیج دانشجویی و با همکاری موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آقای قاسمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی و حجت الاسلام دکتر اسلامی مدیر مرکز آموزش‌های آزاد موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) روز 18 تیر در مجتمع آیه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

گاریدو درمورد فعالیت‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت: آن‌طور که من می‌بینم باشگاه دارد روی این موضوع هم کار می‌کند. من با مدیرعامل باشگاه و آقای حسین بادامکی صحبت کردم و دیدم که ایشان دارند کارشان را انجام می‌دهند. گاریدو درمورد فعالیت‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت: آن‌طور که من می‌بینم باشگاه دارد روی این موضوع هم کار می‌کند. من با مدیرعامل باشگاه و آقای حسین بادامکی صحبت کردم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرمربی جدید و اسپانیایی پرسپولیس در مراسم معارفه و امضای قراردادش، صحبت‌های جالب‌توجهی را درباره آینده کاری‌اش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت به زبان آورد.