جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور صربستان با بیان اینکه سرسختی بروکسل در مقابل روسیه، در نهایت مسکو را مجبور می‌کند که تا آخر به جنگ ادامه دهد، خاطرنشان کرد: هیچ فلسفه بزرگی در این میان وجود ندارد و همه چیز روشن و بدون ابهام است؛ وقتی شما با رویکرد و سیاست‌های خود این پیام را به روس‌ها می‌دهید که «ما می‌خواهیم شما ناپدید شوید!»، از آنها چه انتظاری دارید؟

وب‌گاه ورزش سه

پس از عملکرد ضعیف گرگ برهالتر در کوپا آمریکا 2024، گزینه‌های زیادی برای جایگزینی او مطرح شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

لوسیوس آنایوس سنکا حدود 4 سال قبل از میلاد مسیح در کوردوبا در اسپانیای امروزی به دنیا آمد. نوشته‌های او در کنار آثار مارکوس اورلیوس و اپیکتتوس، مهم‌ترین متون فلسفه «رواقی» را شکل می‌دهند؛ مکتبی فلسفی که مهم‌ترین هدفش رساندن انسان به آرامش، رضایت و صلح بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امروز تمام تلاش دشمن این است که رو به تحریف واقعیت ها، تحریم و تحقیر می‌آورد چون می‌داند این ملت می‌ایستد و موفقیت‌ها را رقم می‌زند. می‌خواهند ملت ما را تحریم کنند تا هسته‌ای و موشکی نشود ولی ملت ما هم هسته‌ای می‌شود و هم موشکی.

خبرگزاری مهر

جمعی از نخبگان و مدال‌آوران المپیادی ایران در بیانیه‌ای از سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران حمایت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنرانی «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شد.

خبرگزاری مهر

سعید جلیلی در همایش حامیان خود گفت: تفاوت است بین کسی که جمهوری اسلامی را حرم می‌بیند و کسی ایران را قفس می‌بیند.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس و منتقد بازی‌های رایانه‌ای گفت: جامعه گیمر هیچ وقت اسم یک بازی را با عنوان فارسی نمی‌شناسد و همه از همان عنوان انگلیسی استفاده می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن موعد برگزاری شانزدهمین رویداد صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) طی مراسمی با حضور شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و تنی چند از اعضای شورای سیاستگذاری و کمیته علمی نمایشگاه، از یادواره پوستر جدید این رویداد مهم رونمایی و بر لزوم ارایه برخی مطالبات فعالان سرمایه گذاری و ضرورت توسعه گفتمان توسعه مهندسی مالی در نمایشگاه امسال...

خبرگزاری مهر

در آستانه برگزاری شانزدهمین رویداد صنعت مالی ایران، یادواره پوستر جدید این نمایشگاه با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

در آستانه برگزاری شانزدهمین رویداد صنعت مالی ایران، یادواره پوستر جدید این نمایشگاه با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

حدادعادل گفت: من مسلمانی ایرانی هستم. سال‌ها پیش عشق و علاقه خود را به وطنم در این تک‌بیت سروده خود خلاصه کرده و آن را نصب‌العین خود ساخته‌ام و گفته‌ام: «به هر کجا که روم، با توام؛ به یاد توأم / دلم برای تو در سینه می‌تپد، ایران!».

خبرگزاری خبرنگاران جوان