جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرمربی جدید و اسپانیایی پرسپولیس در مراسم معارفه و امضای قراردادش، صحبت‌های جالب‌توجهی را درباره آینده کاری‌اش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت به زبان آورد.

خبرگزاری مهر

دوره آموزش نگارش رمان فانتزی و علمی‌تخیلی توسط مدرسه داستان انتشارات جمال برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس گفت: هدف اصلی ما قهرمانی و برد در مسابقات است و قهرمانی میسر نمی‌شود مگر این که تمام مسابقات را یک به یک ببریم و به سمت قهرمانی برویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«روزی که شهید رئیسی قصد حذف ارز 4200 را داشت، خدمت ایشان رسیدم و کتاب دکترین شوک را تقدیم‌شان کردم. عرض کردم این کتاب را بخوانید و ببینید این سیاست‌هایی که در دست اجرا دارید، چند دولت را در دنیا سرنگون کرده است! اصولگرایی به طمع 18 میلیون رای شهید رئیسی در سال 1400، حاضر به عذرخواهی از مردم برای عدم موفقیت دولت سیزدهم در کوتاه کردن دست سفته بازان و خام فروشان از جیب مردم نشد. حاضر نشد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آثار شایسته تقدیر چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است: موضوع کلیات / گروه دایره‌المعارف‌ها «دانشنامه زندان سیاسی دوره پهلوی»، تألیف گروه نویسندگان، گردآوری دفتر ادبیات انقلاب، تهران: سوره مهر، 1401، 2ج. موضوع کلیات / گروه نسخ خطی «فهرست دست‌نویس‌های فارسی کتابخانه اسعد افندی (استانبول)»، تألیف سیدمحمدتقی حسینی، تهران:...

وب‌گاه خبر آنلاین

جبرائیلی نوشت: جریان سیاسی اصولگرا نه تنها در طی دوره مدیریت خود بر دولت و مجلس اقدامی برای اصلاحات اقتصادی و پایان دادن به حاکمیت دلار آمریکا در خاک ایران نکرد، بلکه حتی حاضر نشد در ایام تبلیغات انتخاباتی دست روی این مسئله اساسی گذاشته و وعده حل و فصل آن را به مردم بدهد.

وب‌گاه ورزش سه

همه از سرمربی جدید پرسپولیس توقع تکرار موفقیت‌های مربیان قبلی را دارند اما او چالش‌های بزرگ و متفاوتی پیش روی خود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین اهدای جوایز آثار شایسته تقدیر چهل و یکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی، برگزار شد.

خبرگزاری مهر

شایستگان تقدیر چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز شنبه 16 تیر با حضور وزیر ارشاد در تالار رودکی تجلیل شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «مسعود پزشکیان» عصر شنبه 16 تیر 1403 در جمع مردم و اعضای ستادهای انتخاباتی خود در حرم مطهر امام خمینی (ره) سخنرانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهوری منتخب اظهار داشت: من در این انتخابات وعده دروغ ندادم؛ من حرفی نزدم که فردا نتوانم به آن عمل کنم و بعد مشخص شود که دروغ بوده است.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهوری منتخب با بیان اینکه آزمون بزرگ عبور ایران از تنگناها، چالش‌ها و بحران‌ها را پیش رو داریم، گفت: آماده خدمتگزاری به ملت شریف ایران هستم و تعهد می‌دهم همچنان گوش شنوایی برای شما و دردهای شما باشم.

خبرگزاری تسنیم

شایستگان تقدیر چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، شنبه (16 تیر 1403) در تالار رودکی تجلیل شدند.

خبرگزاری مهر

معاون خدمات شهری منطقه 2 تهران گفت: همزمان با سیاه پوش کردن فضای شهری، پیام های مکتب عاشورا در قالب طرح های فرهنگی با نصب بنر در معابر و بزرگراه ها منطقه 2 اکران شد.