جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نیمه برگزاری همزمان با ششمین روز، مهمانی خاص داشت که رهنمودهایشان نقشه راهی است برای فعالان نشر تا در چشم انداز آینده به کار گیرند.

وب‌گاه الف

توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی یکی از موضوعاتی است که همواره به اشکال مختلف مورد تأکید و توجه رهبر انقلاب بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران در سال 1403 در دو قالب نمایشگاه مجازی و حضوری و با شرکت ناشران متعدد در حال برگزاریست. انتشارات صدرا، مرکز نشر و چاپ آثار استاد فرزانه، شهید آیت الله مرتضی مطهری نیز در این دوره از نمایشگاه کتاب حضور داشته و تا 29 اردیبهشت ماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری صبح دوشنبه در همایش تخصصی شهرداران استان تهران که با حضور میر محمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، امین اسدی، سرپرست فرمانداری ملارد و شهرداران استان در فرهنگسرای بعثت صفادشت برگزار شد، با اشاره به اینکه برخی سرفصل‌ها و قوانین حوزه شهرداری نیاز به اصلاح و بازنگری دارد، اظهار کرد: این تغییرات اگر در موضوعاتی باشد که...

خبرگزاری تسنیم

معاون پژوهشی مؤسسه حکمت و فلسفه با بیان اینکه قبول کردن واقع‌گروی آسیب زدن به اصلی‌ترین رکن مدرنیته و رقابت با سوبژکتیویسم است، تصریح کرد: سوبژکتیویسم واقعیت را تابع فاعل شناسا می‌کند. این تابعیت هستی‌شناختی نیست بلکه معرفت‌شناختی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول سالن یاس در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب با اشاره به اینکه در این سالن فعالیت «کارنامه نشر» به شکل ملموس‌تر و کاربردی‌تر ارائه می‌شود، گفت: کتاب‌ها را به شکل جزئی‌تر در گروه‌های موضوعی کودک، نوجوان، هنر، ادبیات، شعر، فلسفه، دین، تاریخ، روان‌شناسی و علوم اجتماعی دسته‌بندی کردیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

آسیب‌های معضل سگ‌گردانی در ایران روز به روز بیشتر می‌شود و مسئولان ذیربط به‌گونه‌ای در این زمینه ساکت و بی‌عمل هستند که انگار با سگ‌ها میانه خوبی دارند!

وب‌گاه خبر آنلاین

کاهش وابستگی بودجه به ویژه بودجه جاری به نفت و سوق دادن منابع نفتی به عنوان منابع بین نسلی به سرمایه گذاری در زیرساخت ها همواره یکی از آرمان های اقتصاد کشور در طول دهه های مختلف پس از پررنگ شدن نقش نفت در اقتصاد ایران بوده است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی با بیان اینکه طی دهه‌های گذشته بیش از چهار هزار عنوان از این موسسه منتشر شده است، از روزآمد کردن گنجینه این انتشارات خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «کنان سوباشی» از اساتید بنام فناوری‌های نوین سینما در ترکیه، به دعوت انجمن سینمای جوانان ایران، کارگاهی تخصصی برگزار کرد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم تجلیل از خانواده معظم شهید طهرانی مقدم و همچنین نویسنده و پژوهشگر کتاب «مرد ابدی» در سالن کوشک نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.