جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

مارسل دسایی معتقد است بایرن گزینه‌ای ایده‌آل برای زیدان نیست و او هرگز تمایلی برای هدایت این تیم ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

مستند «زندگی با فلسفه»؛ پرتره‌ای درباره «انشاءالله رحمتی» استاد فلسفه و مترجم نامدار آثار حکمی و عرفانی، خاصه آثار هانری کربن و سید حسین نصر است که پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ساعت 19:00 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان پرسپولیس شرایط حضور در جدال مقابل سپاهان را به دست آورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی با تاکید بر اینکه نقش معلمان در تزریق فلسفه خوب زیستن و خوب اندیشیدن به جامعه، گفت: تثبیت هویت دینی دانش‌آموزان که در شرایط حساس سنی قرار دارند، در دستان معلمان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «زندگی با فلسفه»؛ پرتره‌ای درباره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه و مترجم نامدار آثار حکمی و عرفانی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

وب‌گاه ورزش سه

مارسل دسایی معتقد است بایرن گزینه‌ای ایده‌آل برای زیدان نیست و او هرگز تمایلی برای هدایت این تیم ندارد.

وب‌گاه الف

حجت الاسلام منتظری به اعتراضات اخیر در دانشگاه‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با صرف هزینه‌های بسیار و آمریکا با اتخاذ سیاستهای پنهانش نتوانسته اند، اعتراضات و موج بیداری در میان دانشجویان در حمایت از مردم غزه را سرکوب کنند، موجی که سرمنشأ آن انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دیوان عالی کشور گفت: موج بیداری در میان دانشجویان در حمایت از مردم غزه به گونه‌ای است که رژیم صهیونیستی با صرف هزینه‌های بسیار نتوانسته آن را سرکوب کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است، گفت: سرمنشأ موج بیداری در میان دانشجویان آمریکایی انقلاب اسلامی است

وب‌گاه فرارو

زمان‌سنج هجری خورشیدی براساس زمان‌سنج جلالی با مبدأ هجری است. شروع سال خورشیدی مطابق است با اولین روز بهار. زمان‌سنج هجری خورشیدی، اکنون در کشورهای ایران و افغانستان زمان‌سنج رسمی است. این زمان‌سنج در ایران با تصویب مجلس شورای ملی در 11 فروردین 1304، زمان‌سنج رسمی ایران اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های تلویزیونی معاونت برون‌مرزی هم‌زمان با عملیات تنبیهی «وعده صادق، وارد جهادی گسترده برای نمایش قدرت و اقتدار ایران در سطح منطقه و جهان شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با سفارش و سفارش‌پذیری نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هر چه زمان می‌گذرد، ماهیت دموکراسی دروغین کاخ سفید آشکارتر می‌شود و ملت‌های جهان متوجه می‌شوندآنچه در بسته پر زرق و برق دموکراسی و حقوق بشر در بسترنظام لیبرالیستی به آن‌ها عرضه شده، دروغی بیش نبوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران در گزارشی مفصل علیه مرکز پژوهش های مجلس یازدهم، آن را به باد انتقاد گرفته است. این رسانه همچنین به گفتگوی ساردویی با خبرگزاری خبرآنلاین واکنشی تند نشان داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب‌زده نبود. به فلسفه غرب کاملاً مسلط بود، اما شیفته فلسفه غرب نبود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در خصوص علت این نام‌گذاری (بیت‌المقدس)، محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران، در ساعت 2 و 15 دقیقه بامداد (دهم اردیبهشت سال 1361) در قرارگاه کربلا در یک پیام رادیویی گفت: علت نام‌گذاری عملیات این بوده که به تمام دنیا فلسفه و خط‌مشی آینده خودمان را بعدازاین عملیات اعلام کنیم که راه ما به‌سوی بیت‌المقدس است.