شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

مراسم اختتامیه نمایشگاه بناهای تاریخی ایران در حالی برگزار شد که مدیرعامل صندوق توسعه و احیا بر روی این نکته تأکید کرد که از ظرفیت هنرمندان برای معرفی آثار تاریخی در مناطق کم‌برخوردار کشور می‌توان استفاده کرد.

وب‌گاه فرارو

از هفته گذشته با شروع «طرح نور» که یادآور همان گشت ارشاد سابق است، سخت‌گیری‌های مربوط به حجاب در دانشگاه‌ها هم بیشتر شده، تذکر‌های متوالی‌ای که دانشجویان معتقدند «کلافه کننده» شده، وقتی پای دردودلشان بنشینی، خشم، درماندگی، اضطراب، حس حقارت، بی‌کفایتی، ناامنی و عذاب وجدان، همگی تجربه‌هایی هستند که آن‌ها به زبان می‌آورند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه که از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد است، می‌گوید: «زمان‌هایی که در کتابخانه دانشگاه باید تمرکزم بر مسائل درسی باشد دائما نگران این هستم که یکی از افراد حراست سر و کله‌اش پیدا شود و در مورد پوشش، شال، نحوه نشستن یا هر چیز دیگری با من برخورد کند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنکور یک واژه فرانسوی است. در لغت به معنی مسابقه، فتح کردن، پیروزی و به صورت کلی‌تر آزمونی برای سنجش دانسته‌ها است، کنکور در واقع امتحان و آزمونی است که از داوطلبان ورود به دانشگاه یا برخی از مؤسسات خصوصی آموزشی، گرفته می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز 31 هزار و 391 میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق در سال 1402 خبر داد و گفت: این میزان واریزی نسبت به مدت مشابه سال 1401 حدود 35 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: عملیات وعده صادق نشان داد که صهیونیست‌ها با معادله و موازنه جدیدی از قدرت مواجه هستند لذا شرکای آنها توصیه دارند شما به این میزان اکتفا کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای ششم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع حرم و شهدای فلسطینی، با بیان اینکه اول اردیبهشت ماه در تقویم ملی ایرانیان همزمان با سالروز شیخ اجل سعدی شیرازی نامگذاری شده است؛ گفت: وی از مهمترین نویسندگان و شعرای موجب فخر ایران و زبان...

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان صدا و سیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گپ و گفت با خبرگزاری خبرآنلاین هم از اشکالات به لایحه عفاف و حجاب سخن گفت هم از سونامی تحقیق و تفحص های بی سرانجام در مجلس یازدهم.

وب‌گاه گسترش

کاهش درآمدهای حاصل از فروش فرآورده‌های نفتی در قانون هدفمندکردن یارانه‌ها و افزایش فشار مصارف پس از اصلاح یارانه ارز ترجیحی و انتقال مصارف آن به جدول هدفمندی یارانه‌ها دو لبه فشار بر کسری هدفمندی هستند.

وب‌گاه گسترش

محسن احمدی گفت: در سال گذشته در مجموع 76 هزار و 459 نفر از فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق در کمترین زمان و قبل از برقراری مستمری بازنشستگی، سهم الشرکه خود را از صندوق ذخیره دریافت کردند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی سابق پرسپولیس می گوید هنوز برای پیش بردن بحث تمدید قرارداد اوسمار ویرا زود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آسمان اولین روز از اردیبهشت نام سعدی می‌درخشد، نامی که تاریخ را بر دوش می‌کشد و بسیاری معتقدند یکی از تارهایی است که در پود ما ایرانیان و فارسی‌زبانان خانه کرده و ما را به هم پیوند می‌دهد؛ میراثی است که او برای ما باقی گذاشته است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با برگزاری هزاران جلسه تاریخ شفاهی مجموعه کتب ثبت تجارب فرماندهان و مدیران جنگ را در قالب تاریخ شفاهی منتشر کرده است.