شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی» با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی و رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همه می‌دانیم که رشد جمعیت و فرزندآوری در ایران در حال تبدیل شدن به مسئله‌ای مهم است. ولی ریشه این مشکل در رفتار یا انگیزه‌های نادرست خانواده‌ها و جوانان نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

رشد جمعیت و فرزندآوری در ایران در حال تبدیل شدن به مسئله‌ای مهم است. ولی ریشه این مشکل در رفتار یا انگیزه‌های نادرست خانواده‌ها و جوانان نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنچه می‌توان آن را مهم‌ترین کارکرد بورس در دنیای مدرن دانست، تامین مالی شرکت‌هاست. ریسک‌ها می‌توانند مانعی در راه جذب سرمایه باشند، اما سیاستگذاران در تلاش هستند تا راه مطمئنی برای جذب سرمایه ایجاد کنند. از این رو برای ساخت بازار‌های جدید در قالب بورس نوآوری‌هایی صورت گرفته است. بازار‌های جدید برای شرکت‌هایی تاسیس شده‌اند که توانایی پذیرش در بورس را ندارند. از جمله آنها می‌توان به بازار...

وب‌گاه خبر آنلاین

عملیات افتخارآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اشغالگر قدس درس ها و پیامدهای گوناگونی را برای جهان امروز به یادگار خواهد گذاشت که بخش مهمی از آن در روزهای گذشته مورد توجه و اشاره تحلیل گران و سیاستمداران ایران و دیگر کشورها قرار گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک تکنیکی شمس آذر مدعی است که این تیم همانند دیدارهای قبلی خود با انگیزه پیروزی در زمین حریف حاضر خواهد شد و این بالاترین هدف آنها برابر استقلال خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

مواردی نظیر "الزام به شستن میت در غسال‌خانه"، "کتاب‌خوانی و انتشار خلاصه آن در فضای مجازی"، "ساخت و انتشار موسیقی با موضوع خاص" و مواردی از این دست، از جمله آرائی است که زمینه طرح این پرسش را فراهم می‌آورد که اولاً فلسفه و هدف اصلی چنین واکنش‌هایی چه بوده و ثانیاً مصادیق فوق آیا اصلاً در شمار مصادیق حصری مندرج در قوانین و مقررات است

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی درباره تبصره مربوط به هدفمندی یارانه‌ها در بودجه امسال، ناترازی درآمد - هزینه هدفمندی یارانه‌ها در سال 1403 را حداقل 230 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی کرده است. این عدد که به نوعی «کسری» برنامه هدفمندی یارانه‌ها در سال جاری محسوب می‌شود؛ بر اساس مدل برآوردی این مرکز به دست آمده که اصلی‌ترین چالش آن، وضعیت نامناسب تحقق درآمدهای هدفمندی و پیش‌بینی از ادامه...

وب‌گاه خبر آنلاین

قاضی به نمایندگی از حاکم اسلامی موظف است تمام راه‌های ممکن را برای پیدا کردن بهانه‌ای که به او امکان آزاد نمودن متهمان و خودداری از به بند کشیدن آنان را بدهد جستجو کند و تمام راه‌های به حبس کشاندن آنان را سد نماید.

وب‌گاه ورزش سه

ذوب‌آهن بهترین تیم بیرون از خانه لیگ برتر بوده و این موضوع بدترین خبر برای سپاهان به شمار می‌رود که هر سه امتیاز را نیاز دارد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «ای کاش زودتر» با متنی روان و ساده به موضوع شبهات و سؤالات پیرامون عفاف و حجاب برای دختران نوجوان می‌پردازد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهای گذشته دولت اطلاعات جداول لایحه بودجه سال 1403 یا همان بخش دوم لایحه بودجه سال جاری را منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل سابق سپاهان و فولاد نسبت به شرایط این دو تیم به گفتگو پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جمهوری اسلامی با تدبیر ویژه پسماند رژیم صهیونیستی را با عملیات وعده صادق مدیریت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس انریکه در نشست خبری دیروز خود گفت در بازی رفت با وجود شکست توانستند سبک بازی خود را به بارسا تحمیل کنند.