شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان که برای انجام سفر رسمی دو روزه در پاکستان به سر می‌بَرد، در نخستین برنامه از دومین روز سفر خود به شهر بزرگ و تاریخی لاهور در ایالت پنجاب سفر کرد و در مجموعه تاریخی و فرهنگی «قلعه شاهی» واقع در این شهر که مجموعه‌ای از بنا‌های ملی، مذهبی و فرهنگی را شامل می‌شود، حضور یافت. رئیس‌جمهور کشورمان با همراهی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهل‌وششمین جشنواره فیلم مسکو در حالی در پایتخت روسیه در حال برگزاری است که حضور نمایندگان کشور‌های عضو گروه بریکس، جلوه متفاوتی به این رویداد بخشیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس پای کاربران اجرای طرح نور پلیس است و الحمدالله این طرح با موفقیت حرکت می‌کند. امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانون عمل می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

طبق ادعای اسپورت، فلورنیتنو پرز قبل از ضیافت ناهار ال کلاسیکو به خوان لاپورتا گفته اینقدر ناامید نباشد و تلاش کند ژاوی در بارسا بماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

وب‌گاه الف

فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

خبرگزاری دانشجو

فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با عزیمت به شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب این کشور، ضمن حضور در مجموعه قلعه شاهی این شهر، با تقدیم تاج گل به آرامگاه اقبال لاهوری ادای احترام کرد و پس از قرائت فاتحه برای ایشان، دفتر یادبود این مجموعه را نیز امضا کرد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با عزیمت به شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب این کشور، ضمن حضور در مجموعه قلعه شاهی این شهر، با تقدیم تاج گل به آرامگاه اقبال لاهوری ادای احترام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در 412 شهرستان و بخش مختلف کشور در روز‌های پنجشنبه 6 اردیبهشت و جمعه 7 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد. آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه 6 اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه 6 اردیبهشت، و آزمون گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه 6 اردیبهشت،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اینفوگرافیک زمان و تعداد سوالات گروه‌های پنجگانه نوبت اول کنکور سراسری 1403 منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمان و تعداد سوالات گروه های پنجگانه نوبت اول کنکور سراسری 1403 منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معین الدین سعیدی با بیان این که مگر رئیس جمهور نمی‌گفت من گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟! مدعی شد: همین چند شب گذشته یکی از مسئولان عالی سابق کشور مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد که در آنجا باید گشت ارشاد مدیران ورود پیدا می‌کرد. معین الدین سعیدی با بیان این که مگر رئیس جمهور نمی‌گفت من گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟! مدعی شد: همین چند شب گذشته یکی...

خبرگزاری تسنیم

اگر م. سرشک فقط به شعر پرداخته بود، قطعاً جایگاهی فراتر از آنچه که اکنون هست و شاید هم بالاتر از نیما و شاملو و حتی اخوان ثالث قرار می‌گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

معین الدین سعیدی گفت: حجاب یک واجب شرعی و سیاسی است اما در کنار آن تقویت سفره‌های مردم یک واجب شرعی، سیاسی و تقویت ارزش پول ملی هم یک ضرورت شرعی است