جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عصر ایران

برخی از افراد فکر می‌کنند هدف فلسفه این است که دنیا را معنا کند تا نشان دهد چگونه همه چیز به یکدیگر پیوند خورده است. برای عده‌ای دیگر فلسفه ابزاری عملی است که باید به ما بگوید چگونه زندگی می‌کنیم. اگر شما در اردوگاه دوم قرار دارید پس منصفانه است که بگویم فلسفه را نوعی خودیاری قلمداد می‌کنید.

خبرگزاری تسنیم

"تشهیر" یکی از انواع مجازات‌های تعزیری است که به اعتقاد قاطبه فقها، مجازات اصلی جرم شهادت زور است و از نظر مشهور فقها در مورد قواد و کلاهبردار هم اجرا می‌شود.

وب‌گاه گسترش

تیگو 9، به عنوان بزرگترین و لوکس‌ترین شاسی بلند ارائه شده توسط چری، شناخته می‌شود. این خودرو برای نخستین بار در نمایشگاه اتومبیل شانگهای سال 2023 معرفی شد و درحال‌حاضر به عنوان مدل پرچمدار چری در بازار چین به فروش می‌رسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تاکنون تصاویر بازداشت‌ها و تجمعات دانشجویان دانشگاه‌های اموری در آتلانتا، جرج واشنگتن، اوهایو، کالج امرسون، آی آن پلستاین، تگزاس، کالیفرنیا، در رسانه‌های بین‌المللی بازتاب داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

این معضل، مسئله ای وحشتناک تر از فقر، توسعه نیافتگی، آلودگی هوا و... است؛ تمام این‌ها نیز ناشی از آن است که رابطه انسان با معنا گم شده است، وقتی رابطه انسان با معنا گم می شود، رابطه انسان با خودش هم گم می‌شود. انسانی که بی خود و بی خویشتن است، کارهای احمقانه هم زیاد می‌کند و ما در چنین جهانی زندگی می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستگیری‌ها در میان حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا فزایش یافت. این دستگیری‌ها حتی به چهره‌های دانشگاهی هم رسید و بحران دانشگاهی را در این کشور افزایش داد. درحالی‌که این تظاهرات به دانشگاه‌های سراسر آمریکا گسترش یافته است، منابع می‌گویند در طی یک هفته اعتراض، 500دانشجو بازداشت شده‌اند. به نوشته روزنامه واشنگتن‌پست، روز پنج‌شنبه مقامات در تلاش برای سرکوب ناآرامی‌ها با پاک‌سازی محوطه...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی هوادار می‌گوید به مرور زمان بیشتر از بازیکنان جوانش استفاده خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو, احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در پیام رسان ایکس نوشت: دستبند بر دستان استاد فلسفه دانشگاه کلمبیا نمود و نماد سیاست سرکوب سیستماتیک در غرب؛ که البته بسی پیچیده و پنهان اعمال می‌شود و اکنون پرده پنهان کاری فروافتاده و کوس رسوایی آن به صدا درآمده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در 25 آوریل 2024، نمایشگاه خودرو پکن با حضور چری با موضوع "انرژی جدید، محیط زیست جدید، عصر جدید" با شکوه افتتاح شد. در طول برگزاری نمایشگاه، داستان برند تیگو با تمرکز بر فلسفه اصلی "تسخیر با تو، محافظت از عشق" آشکار شد. اولین نمایش جهانی تیگو 9 PHEV توجهات بسیاری را به خود جلب کرد، به ویژه به دلیل وجود مفاهیم "تسخیر" و "محافظت" در طراحی این خودرو.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود کلید اولیه آزمون سراسری سال 1403 از تاریخ سه شنبه 11 اردیبهشت جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. کلید اولیه آزمون سراسری سال 1403 از تاریخ سه شنبه 11 اردیبهشت جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. دفترچه سوالات اختصاصی گروه های «علوم ریاضی» و «علوم انسانی»؛ هنر؛ زبان و علوم تجربی کنکور 1403 در سایت سازمان...

وب‌گاه عصر ایران

برخی از افراد فکر می‌کنند هدف فلسفه این است که دنیا را معنا کند تا نشان دهد چگونه همه چیز به یکدیگر پیوند خورده است. برای عده‌ای دیگر فلسفه ابزاری عملی است که باید به ما بگوید چگونه زندگی می‌کنیم. اگر شما در اردوگاه دوم قرار دارید پس منصفانه است که بگویم فلسفه را نوعی خودیاری قلمداد می‌کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، «هاله غریط»، معاون مرکز رسانه‌ای وزارت خارجه آمریکا در دبی که عنوان رسمی سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا نیز داشت، از مقام خود به صورت اعتراضی استعفا داده است. علت استعفای این مقام آمریکایی، مخالفت با سیاست واشنگتن در رابطه با جنگ غزه اعلام شده است. هاله غریط در حساب شخصی خود در فضای مجازی درباره استعفا از مقامش نوشت: «من پس...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ان بی سی، نیوز، همزمان با ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از غزه، تحصن اعتراضی دانشجویان در محوطه دانشگاه جورج واشنگتن در پایتخت آمریکا ادامه دارد. این در حالی است که پیشتر مسئولان دانشگاه زمان مشخصی را برای پایان دادن به چادر‌های اعتراضی داده بودند و اکنون با وجود سپری شدن مهلت مقرر برای برداشتن چادرها، تجمع اعتراضی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحصن اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاههای این کشور ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین در 40 دانشگاه و کالج آمریکایی و کانادایی برای همبستگی با غزه چادر تحصن برپا کرده‌اند.