شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه در مراسمی که به مناسبت ماه مبارک رمضان در فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: خداوند در قرآن به جان آدمی و زیبایی او قسم یاد می کند، که به او تقوا را الهام کرده تا مراقب ارزش وجودی خود باشد. همچنین پیش از آنکه تقوا را الهام کند از زیبایی جان آدمی صحبت کرده است. حجت‌الاسلام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یکی از مسائلی که برای والدین دغدغه بزرگی است، پاسخ به این پرسش است که چه طوری می‌توانیم جواب سوالات فرزندانمان در مورد مرگ را بدهیم. آن‌ها از ما می‌پرسند و ما جوابی برایشان نداریم. والدین دنبال جوابی هستند که با وجود پرداختن به چیستی مرگ برای بچه‌ها امن باشد. برای دادن جواب موقتی درباره مرگ به کودکان و آرام شدن و تحمل کردند دوری عزیزان کتاب‌هایی...

خبرگزاری تسنیم

«کتاب هانی و راز بزرگ» که به زودی توسط نشر محیی منتشر خواهد شد، همان کتابی است که بچه‌ها با خواندنش متوجه می‌شوند مرگی وجود ندارد که بخواهند با به یاد آوردنش به اضطراب بیفتند.

وب‌گاه ورزش سه

چهار مربی از هشت مربی حاضر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با بارسلونا ارتباطی تنگاتنگ دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درباره فلسفه و علت پیدایش تاریخچه و آداب و رسوم عید‌نوروز در ایران باستانی حکایات زیادی وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

آیین اهدای احکام رؤسای فدراسیون‌های ورزشی جانبازان و توان‌یابان، چوگان، آمادگی جسمانی و ناشنوایان با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین اهدای احکام روسای فدراسیون‌های ورزشی جانبازان و توان‌یابان، چوگان، آمادگی جسمانی و ناشنوایان با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این آیین عهدنامه جدید وزارت ورزش با روسای فدراسیون‌ها هم به امضای منتخبین مجامع این فدراسیون‌ها رسید.

وب‌گاه ورزش سه

آنالیز فنی صد و سومین دربی پایتخت

خبرگزاری تسنیم

مجموعه مستند "نور" روایت زندگی‌هایی است که با نور قرآن عجین شدند و "بومرنگ" داستان انجمن‌های خیریه است که خیر ماندگار رقم می‌زنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اوپنهایمر به عنوان یک فیزیکدان نظری هیچ گونه تجربه مدیریتی ای نداشت. با این وجود، با معلق بودن دنیا در زمانه ای که او می زیست به یکی از موثرترین مدیران تاریخ تبدیل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سمیه رفیعی، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم با انتقاد از وضعیت نامطلوب بازار شب عید و تحمیل فشار اقتصادی بر مردم، گفت: «کمیسیون کشاورزی روز دوشنبه جلسه‌ای به منظور رسیدگی به تأمین نیاز بازار شب عید تشکیل داد تا دسترسی مردم به اقلام و ضروریات شب عید تأمین و رضایت حداقلی در جامعه ایجاد شود».

وب‌گاه مشرق نیوز

تجربه تاریخی مجالس گذشته و فرازوفرودهای انتخاب مردم نشان می‌دهد «بی‌عرضگی»، «قدرت‌طلبی»، «ثروت‌اندوزی»، «شهوت‌پرستی» و بالاخره «سهمیه‌طلبی» سیم‌های خاردار میدان انقلابی گری است.

وب‌گاه الف

وب‌گاه خبر آنلاین

مستند «مهرجویی؛ کارنامه‌ی چهل ساله» طی پنج سال و از سال 1385 تا 1390 تهیه شده است. در این مستند چهره‌هایی چون: داریوش شایگان، گلی ترقی، عزت انتظامی، خسرو شکیبایی، بیتا فرهی، لیلا حاتمی، نیکی کریمی، مسعود فراستی و تعداد زیادی از سینماگران مطرح ایران حضور دارند.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از مهم‌ترین ارکان نوروز چیدن سفره هفت سین است که درباره اصول چیدمان آن را در این ویدیو می‌بینیم. در این ویدیو دکتر انوشه، فلسفه سفره هفت سین را در برنامه طبیب شبکه سه توضیح می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان امور دانشجویان در دیدار با سفیر جمهوری اندونزی در ایران گفت: تا 5 سال دیگر، 320 هزار دانشجوی خارجی برای تحصیل در دانشگاه های ایرانی جذب خواهند شد.