شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران از رتبه بندی خدمات ابری شرکت های خصوصی و شناسنامه دار کردن قطب های داده در سال 1403 خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رویداد فانوس راه با همت مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران و با هدف هدایت مسیرشغلی نیروی کار جوان نسل Z و توانمندسازی زنان و دختران در بازار کار، با همکاری شرکت نیروفراز در محل دانشکده فنی‌وحرفه‌ای شریعتی برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رویداد فانوس راه با همت مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران و با هدف هدایت مسیرشغلی نیروی کار جوان نسل Z و توانمندسازی زنان و دختران در بازار کار، با همکاری شرکت نیروفراز در محل دانشکده فنی‌وحرفه‌ای شریعتی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعتقاد به ضرورت مواجهه فعال با سنت و تجدد و مخصوصاً در زمینه علمی، اظهار داشت: این هدف محقق نخواهد شد مگر اینکه به قرآن و منابع اهل بیت علیهم‌السلام مراجعه کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی یک مرکز رسانه‌ای نیست، اظهار داشت: ورود مرکز پژوهش های مجلس به امور سیاسی یا حزبی خلافه فلسفه تشکیل و مشی این مرکز بوده و این نوع فعالیت‌ها موجب یاس و ناامیدی مردم می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان با «رونی پراستیو یولیانتورو» سفیر جمهوری اندونزی در ایران در محل سازمان امور دانشجویان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار داداش پور گفت: برای ما بسی مایه خرسندی است که فرصت دیدار با دوستان کشور اندونزی که در واقع برادر مسلمان ما هستند شکل...

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوای ایران گفت: پیش بینی می‌شود در نوروز 1403 نسبت به سال گذشته رشد سه تا پنج درصدی مسافران بخش هوایی را شاهد باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «فیلسوف متخلق» پرتره ای درباره آیت الله غلامرضا فیاضی استاد برجسته حکمت و فلسفه اسلامی است که پنجشنبه بیست و چهار اسفندماه ساعت 19:00 پیش روی مخاطبان شبکه چهار سیما است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان تعزیرات حکومتی در مورد افزایش قیمت از سوی تاکسی‌های اینترنتی واکنش نشان داد. رییس سازمان تعزیرات حکومتی در مورد افزایش قیمت از سوی تاکسی‌های اینترنتی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، رییس سازمان تعزیرات حکومتی در مورد افزایش قیمت از سوی تاکسی‌های اینترنتی گفت: سازمان تعزیرات در راستای وظیفه ذاتی خود که مبارزه با گران‌فروشی است به موضوع عجله دارم تاکسی های اینترنتی ورود...

خبرگزاری تسنیم

رادیو فرهنگ برنامه «سال نو، حال نو» را ویژه تحویل سال با حضور هنرمندان و پیشکسوتان رادیویی روی آنتن می‌برد.

خبرگزاری تسنیم

مستند «فیلسوف متخلق» پرتره ای درباره آیت الله غلامرضا فیاضی استاد برجسته حکمت و فلسفه اسلامی که قرار است از شبکه چهار سینما بزودی پخش شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارگردان «گناه فرشته» در بسیاری از نقاط این سریال، آثار معنادار و پرتحلیلِ هنری یا اندیشمندانه را قرض گرفته تا به مسائل مختلفی واکنش نشان دهد و حتی کنش - واکنش های موجود در درامش را مستندتر کند. حرفش هم هر چه مگوتر و غیر مستقیم تر گفته شود انگار لذت بیشتری به مخاطب خاص ترش داده است.

وب‌گاه گسترش

آیا قصد دارید، برای ادامه تحصیل به اروپا بروید؟ آیا می دانید، بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت تحصیلی کدام است؟ در پاسخ به این قبیل سؤالات باید گفت که بسته به شرایط خود، مقطع تحصیلی و رشته مورد نظر، می توانید، انتخاب های متفاوتی داشته باشید.

وب‌گاه فرارو

رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تاکسی‌های اینترنتی به بهانه حذف گزینه عجله دارم قیمت‌ها را بالا نبرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: با هرگونه اصرار به تخلف توسط تاکسی‌های اینترنتی برخورد قاطع خواهد شد.

وب‌گاه الف

اول فروردین روز اول بهار مصادف با شروع سال جدید شمسی در ایران است. جشن نوروز از قدیمی‌ترین جشن‌های باستانی در ایران است که در تقویم و تاریخ ایرانی از تاریخچه بسیار کهنی برخوردار است.