شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه مشرق نیوز

عسکر حقوقی اردبیلی از لحظه بر زمین افتادن دکتر محمد معین و مرگ مغزی او اینگونه روایت می‌کند: «دیدم خودنویس از دست دکتر معین افتاد...»

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره پروسه جوان‌سازی تیم تحت هدایتش توضیح داد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی جدید تیم ملی تاجیکستان می‌گوید که پیتر شگرت برای استراحت و دوری از فوتبال، از هدایت این تیم کناره‌گیری کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه الف

سرمربی تیم‌ملی درباره روند تغییرات این تیم توضیح داد.

وب‌گاه عصر ایران

سماق نماد عشق و پیوند دل‌ها، سکه نماد خیر و برکت، تخم مرغ نماد زایش و ماهی نمادی از برکت و زندگانی بر سر سفره هفت سین است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد جام ملت‌های آسیا در کشور قطر نشان داد دیگر تیم ضعیفی در آسیا وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ عراق فاجعه آمیز بود و خطایی پرهزینه داشت. دو دهه بعد از این ماجراجویی، رهبری تک قطبی آمریکا در کنار رویاهای خاورمیانه بهتر و اشتهای واشنگتن برای تعامل فعال بین المللی، محو شده است. آنچه باقی می ماند این است که چگونه چنین شکست ویرانگر در وهله اول ممکن است اتفاق بیفتد.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم تراکتور در شرایطی طی دیدارهای اخیر نیمکت نشین شده که در شروع حضورش در این تیم نمایشی درخشان داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد سمیعی گیلانی، احمدرضا احمدی، ر. اعتمادی، شاپور جورکش، کورش صفوی، محمد محمدعلی و امیربانو کریمی از جمله چهره‌هایی هستند که امسال چهره در نقاب خاک کشیدند. احمد سمیعی گیلانی، احمدرضا احمدی، ر. اعتمادی، شاپور جورکش، کورش صفوی، محمد محمدعلی و امیربانو کریمی از جمله چهره‌هایی هستند که امسال چهره در نقاب خاک کشیدند. درگذشت چهره‌های ادبی در سال 1402، با کوچ احمد سمیعی (گیلانی)، مترجم و...

وب‌گاه فرارو

بر اساس تغییرات قوانین احتمال دارد برخی از مناسبت‌های آن کمی تغییر کند. به عنوان مثال ممکن است که زمان عید فطر، آغاز ماه مبارک رمضان و... با اختلاف یک روز بر اساس تقویم هجری شمسی تغییر کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: باید به جوانانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند بازی بدهیم در غیر این صورت دعوت آنها نمایشی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سیاست جدیدی در شورای خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال تدوین است تا برای بانوانی که قصد دارند در زمان تحصیل یا تدریس مادر شوند، تسهیل‌گر باشد، به زودی این بسته سیاستی نهایی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بسته سیاستی حمایت از بانوانی که قصد دارند در زمان تحصیل یا تدریس مادر شوند، به زودی نهایی می شود.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های رادیویی ویژه‌هایی را برای لحظه تحویل سال در نظر گرفته‌اند که حضور هنرمندان پیشکسوت به صورت پررنگ در میان این برنامه‌ها دیده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فال‌گوش چند جور است: یکی این است که دختری که نیتی دارد و بیش‌تر نیت بخت‌گشایی و به خانه‌ی بخت رفتن است صورتش را می‌گیرد و سر سه‌راه یا چهارراهی می‌ایستد و گوش می‌دهد به سخن آیندگان و روندگان.../ می‌گویند که وقتی مختار خواست از قاتلان حضرت حسین و یارانش انتقام بگیرد، با یاران خود قرار گذاشت که شبی که می‌باید خروج کنند، او بر بام خانه‌ی خود آتش روشن خواهد کرد تا دیگران شعله‌های آتش را...