شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: درباره شیوه برخوردی که در قم اتفاق افتاد، این نکته را عرض کنم که عکس، حریم شخصی افراد است. شما اگر به مشاهد مشرفه تشریف ببرید، آنجا نوشته‌اند که عکس گرفتن ممنوع است. چرا؟ به خاطر اینکه امکان دارد کسی در حال عکس گرفتن از خود، از افراد دیگر هم عکس بگیرد و این دخالت کردن در حریم خصوصی دیگران است که ممنوع است.

وب‌گاه ورزش سه

هانسی فلیک، مربی آلمانی، به زودی دیداری با پپ گواردیولا برای صحبت درباره بارسلونا خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیش از انتخابات اخیر و پس از مشخص شدن میزان رد صلاحیت ها از یک سو و اعلام کاهش شدید مشارکت توسط مراکز نظرسنجی از سوی دیگر، گروهی بر آن شدند تا با طرح نظریه "رای اعتراضی"، مردم را تشویق کرده تا در این انتخابات شرکت کنند. ولی نتایج، نشان داد که این نظریه توفیق چندانی بدست نیاورده است. اما چرا "رای اعتراضی" با اقبال مردم مواجه نشد؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انتشارات امیرکبیر به تازگی کتاب‌های تازه‌ای را از پروفسور حمید مولانا روانه کتابفروشی‌ها کرده است. چاپ پنجم «آمریکا شناسی» و چاپ اول «آینده آمریکا» کتاب‌هایی هستند که در هفته‌ای که گذشت از این استاد ارشد علوم اجتماعی منتشر شده‌اند. آمریکا به عنوان قدرتی که سال‌هاست در رأس قدرت‌های جهانی قرار دارد، حتماً ساختاری قابل توجه، ویژه، پیچیده و مهم است....

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی گروه سیاسی امنا هنوز بدیهی‌ترین الزامات سیاسی را نمی داند. از جمله اینکه نمی‌شود با بدگویی به جنگ "کارنامه خوب" رفت.

خبرگزاری تسنیم

به گفته ی نمایندگان کارگران لایحه امنیت شغلی کارگران به هیات دولت ارسال شده است و همچنان کارگران در انتظار تصویب هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از نمایندگان کنونی مجلس از اصفهان که نماینده دور آتی نیز خواهد بود، اعلام کرد که در سال جدید جریمه بی‌حجابی که سه میلیون تومان است، به‌صورت مستقیم توسط سامانه‌ای از حساب فردی که در دوربین یا فضای مجازی دیده شده است، کم خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

حمید درخشان معتقد است برد دربی برای پرسپولیس از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است‌.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «آینده آمریکا» تنها دریچه‌ای است به سوی برخی از مسائل و مشکلات ایالات متحده در دنیای امروز و همینطور در رابطه‌اش با خود و دیگر کشورها. فرهنگ خشونت و مصرف‌گرایی، تکنولوژی در خدمت جنگ، 40 روشی که آمریکا دنیا را به هم ریخته است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد گفت: ما بدون نگاه به مرزهای سیاسی، به اندیشمندان خود توجه می کنیم. مولوی را بزرگ می شماریم بدون اینکه تأکید داشته باشیم.

وب‌گاه گسترش

باقری ابراز امیدواری کرد که در نشست عصر امروز، رقم نهایی سبد معیشت خانوارهای کارگری مشخص شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: رقابت موجب ارتقای سطح توانایی‌های طرفین رقابت است و اگر رقیب حذف شود، طرف باقیمانده در بازی یکسویه نیز تضعیف می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم پایانی چهارمین جایزه ملی کتاب سال جوانان ایران، با حضور علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

دهمین نشست دوره دهم هیات نمایندگان اتاق ایران به‌عنوان آخرین نشست سال 1402 با حضور فعالان بخش خصوصی در اتاق ایران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب دین پژوهی و آینده دین جدیدترین اثر از قاسم پورحسن استاد فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی و زهرا حاجی شاه‌کرم منتشر شد.