شنبه 31 شهریور 1403

فوق العاده ویژه برای کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی برقرار می شود

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
فوق العاده ویژه برای کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی برقرار می شود

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت با قدردانی از تلاش و مجاهدت های شبانه روزی مدافعان سلامت و همکاران دانشگاه های علوم پزشکی گفت: با پیگیری های وزیر بهداشت و تعامل، همراهی و مساعدت سازمان برنامه و بودجه، مجوز برقراری فوق العاده ویژه برای کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی صادر شد.

به گزارش ایسنا، سیدکامل تقوی نژاد در این باره افزود: از ابتدای سال جاری همه تلاش خود را برای تصویب این موضوع معطوف کردیم که از حمایت همه دست اندرکاران دولت که در این زمینه نظر مثبت و همراهی داشتند سپاسگزاری می کنم.

وی افزود: در کنار این مهم صبر، متانت، تحمل و از خودگذشتگی همکاران گرامیم در دانشگاه های علوم پزشکی بر کسی پوشیده نیست و امیدوارم حاصل این همدلی و همراهی مدافعان سلامت و مدیران ارشد کشور بتواند در جهت مدیریت بیماری کرونا و رفع آلام مردم، در این شرایط خطیر و حساس کنونی مثمرثمر باشد.

براساس گزارش وبدا، وی در پایان با تاکید بر اینکه بزودی در گفت و گوی زنده اینستاگرامی بخش عمده ای از تلاش های صورت گرفته در زمینه ترمیم حقوق و مزایای مدافعان سلامت و تلاش های صورت گرفته برای رفع کمبود نیروی انسانی، تشریح خواهد شد، گفت: همچنین در فرصت اشاره شده جزئیات و نحوه اجرای بخشنامه و حمایت های لازم دیگر را اعلام می شود.

انتهای پیام