پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فیلم کوتاه دوال پا با مشارکت انجمن سینمای جوان استان مرکزی کلید خورد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فیلم کوتاه دوال پا با مشارکت انجمن سینمای جوان استان مرکزی کلید خورد

اراک - ایرنا - مسوول انجمن سینمای جوان استان مرکزی گفت: فیلمبرداری فیلم کوتاه حرفه‌ای (دوال پا) از تولیدات این نهاد هنری از روز سه‌شنبه در اطراف شهر طبس آغاز شد.

«محمد زنده‌نام» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این فیلم با نویسندگی «گلسا غفاری» و «محمدرضا مرادی» و کارگردانی «محمد مرادی» و 15 نفر از هنرمندان جوان به مدت 2 هفته در اطراف شهر طبس فیلمبرداری می‌شود.

وی ادامه داد: این فیلم منتخب پیچینگ شورای تولید انجمن سینمای جوان استان مرکزی است که با حمایت مالی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه می‌شود.

مسئول سینمای جوان استان مرکزی بیان کرد: داستان این فیلم به این شرح است که جوانی در پی یافتن عقرب بالدار در بیابانی برهوت گم شده که صدایی ترسناک او را فرا می‌خواند و به دنبال آن صدا می‌رود که مشکلاتی برایش بوجود می‌آید.

زنده‌نام اضافه کرد: عملیات فیلم‌برداری فیلم کوتاه (شهرآشوب) نیز از تولیدات انجمن سینمای جوان این استان در اراک پایان یافت.

زنده‌نام اظهار داشت: فیلم شهرآشوب به نویسندگی و کارگردانی «بیژن بیات» و فیلمبرداری «مهدی اکبری» 31 اردیبهشت ماه آغاز و تا سوم خرداد نیز ادامه داشت که اکنون در مراحل تدوین است.

انجمن سینمای جوان استان مرکزی از سال 1365 در این استان راه‌اندازی شد که اکنون بیش از یک‌هزار نفر زیرنظر این انجمن فعالیت می‌کنند.

*س_برچسب‌ها_س*