سه‌شنبه 3 مهر 1403

قدردانی از زحمات پرسنل متروی تهران در ایام کرونا به مناسبت روز کارگر

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
قدردانی از زحمات پرسنل متروی تهران در ایام کرونا به مناسبت روز کارگر

نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر، این روز را به تمامی کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، فرنوش نوبخت در «روز جهانی کار و کارگر» ضمن قدردانی و خسته نباشید به تمامی همکاران شاغل در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، که در ایام کرونا بدون هیچ وقفه ای خدمات رسانی کردند، گفت: اگر همکاری و همراهی پرسنل را در این شرایط سخت نداشتیم، نمی توانستیم به کار خود ادامه دهیم. وی تصریح کرد: 11 اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت کش که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ‌های خدمت را به گردش در می‌آورند و کار را عبادت و آن را سرلوحه خود قرار داده، تجلیل و قدردانی شود.

نوبخت افزود: حضور در عرصه خدمت و تلاشگری و تلاش در جهت اعتلای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز مایه مباهات همگی ماست. در این سال که به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین شده است نگاه‌ها به همت و تلاش جهادگران عرصه تولید داخلی است تا بیش از پیش شاهد شکوفایی و مانع زدایی ها در کشور عزیزمان باشیم.

نوبخت ضمن تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور و تلاش های شبانه روزی پرسنل پرتلاش و زحمتکش خانواده بزرگ شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، تصریح کرد: این همراهی و همدلی را ارج نهاده و سلامتی و موفقیت روز افزون شما همکاران را از خداوند متعال خواهانم.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، وی گفت: خوشبختانه متروی تهران به عنوان وسیله حمل و نقل عمومی توانسته رضایت بالای مردم کلانشهر تهران را کسب نماید و این اتفاق به عنوان یک موقعیت بزرگ و موهبت الهی برای مجموعه همکاران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه می باشد که استقبال فراوان مردم از خدمات این شرکت موید آن بوده و بر همگان آشکار است که این توفیق بدون زحمات و فعالیت شبانه روزی همکاران زحمتکش اینجانب میسر نمی گردید.

انتهای پیام