شنبه 14 مهر 1403

قرارداد من از نصف بازیکنان لیگ کمتر است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
قرارداد من از نصف بازیکنان لیگ کمتر است

مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه یک قرارداد معمولی دارم گفت: رقم دریافتی من نصف بازیکنان لیگ هم نیست.

مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه یک قرارداد معمولی دارم گفت: رقم دریافتی من نصف بازیکنان لیگ هم نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش یزدانی پس از قرارداد دو ساله با استقلال گفت: خوشحالم دو سال دیگر با استقلال خواهم بود. دلیل این هم که دیر قرارداد بستم این بود که در سفر بودم و شب گذشته به تهران بازگشتم.

وی در مورد درجه بندی بازیکنان برای عقد قرارداد که شامل a,b,c می شود، اظهار داشت: درجه بندی را نمی دانم و از شما می شنوم اما چون در سفر بودم دیرتر از دیگر بازیکنان برای تمدید قرارداد به باشگاه آمدم.

یزدانی در پاسخ به این پرسش که گفته شده است قرار بوده به سپاهان اصفهان بپیوندید، گفت: بعد از بازی با سپاهان عنوان کردم که گزینه اول و آخرم استقلال است و خوشحالم که در استقلال ماندنی شدم و هرگز با مسئولین سپاهان صحبتی نداشتم.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که فرهاد مجیدی در حال بستن یک تیم آرمانی است، آیا فکر می کنید می توانید در پایان لیگ بیست و یکم قهرمان شوید، اظهار داشت: راه سختی در پیش داریم. شرایط استقلال سخت است. مشکلاتی مانند نبود امکانات، زمین چمن خوب وجود دارد که البته ربطی به مجیدی یا مددی ندارد. این مشکلات ریشه ای است و باید زودتر برطرف شود ضمن اینکه همه ما تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم با ارائه بازی های خوب و کسب نتایج قابل قبول به قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: این روزها تمامی مسئولان باشگاه درگیر قرارداد بازیکنان هستند و باید به آنها فرصت بدهیم تا بتوانند در آینده در خصوص کمبود امکانات صحبت کرده و آن را برطرف کنند.

یزدانی در مورد نگرانی هواداران برای دیدار برابر الهلال عربستان تصریح کرد: الهلال یک تیم متمول است و امکانات زیادی دارد و در قیاس می توان الهلال و استقلال را فیل و فنجان معرفی کرد اما مطمئنا غیرت ایرانی در این دیدار کارساز خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا مقابل الهلال برنده باشیم.

مدافع استقلال در مورد رقم قراردادش با استقلال تأکید کرد: حاضرم همین الان رقم قراردادم را عنوان کنم. رقم قرارداد من معمولی است و می توانم بگویم حدودا دو سال رایگان بازی کردم و الان هم نصف بازیکنان استقلال، دریافتی داشتم. فرهاد مجیدی از من خواست قرارداد را امضاء کنم و من هم بدون چون و چرا این کار را انجام دادم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با همدلی که در بین بازیکنان وجود دارد یک فصل پرقدرت را با حمایت هواداران شروع کنیم و بتوانیم در پایان فصل جام را به بالای سر ببریم اگرچه می دانیم راه سختی را در پیش داریم.