سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، تهران، قم، البرز و آذربایجان غربی برای ساخت مدرسه نیاز به توجه بیشتری دارند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، تهران، قم، البرز و آذربایجان غربی برای ساخت مدرسه نیاز به توجه بیشتری دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه آمریکا یک روز پس از حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به این جنایت واکنش نشان داد وزیر امور خارجه آمریکا یک روز پس از حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به این جنایت واکنش نشان داد آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت دموکرات جو بایدن که در سفر اروپایی خود به فرانسه سفر کرده است، در نشستی خبری در پاریس با حضور همتای فرانسوی خود درباره حمله...

وب‌گاه فرارو

رئیس انجمن دیابت ایران می‌گوید: «نه‌تنها حدود 30 درصد ایرانی‌ها به یکی از انواع دیابت مبتلا هستند، بلکه سن این بیماری هم در کشور پایین آمده و به دوره دبیرستان و راهنمایی رسیده است.»

وب‌گاه گسترش

دیروز برای دومین روز متوالی پول حقیقی از بورس خارج شد که رقم آن 554 میلیارد تومان بود. نمادهای خودرو، خساپا، فملی، شپنا، ثفارس، شستا، ذوب، شتران، وبملت و فولاد بیشترین خروج سرمایه بازار را داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک رسانه عبری اعلام کرد: سردار فلاح زاده نیز قرار بوده در میان اهداف ترور روز گذشته باشد. همشهری آنلاین: یک رسانه عبری اعلام کرد: سردار فلاح زاده نیز قرار بوده در میان اهداف ترور روز گذشته باشد. یک رسانه اسرائیلی مدعی شد سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین نیروی قدس سپاه قرار بود در جلسه ای که در کنسولگری ایران مورد هدف قرار گرفته بود، شرکت کند، اما با تأخیر به آن رسید و از ترور نجات

خبرگزاری میزان

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در کوه خضر نبی (ع) و در جوار مزار شهدای گمنام قم برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: بر همه علمای اسلام، از جمیع مذاهب اسلامی لازم می‌دانم تا در دفاع از مظلومان فریاد برآورند و با وحدت کلمه و در سایه حمایت گسترده امت مسلمان، دولت‌های اسلامی و دیگر دولت‌های عالم را به فشارهای همه جانبه بر رژیم صهیونیستی وادار کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفارت هر کشوری به عنوان خاک و بخشی از سرزمین آن کشور محسوب می‌شود، گفت: اقدام شنیع و جنون آمیز اخیر رژیم صهیونیستی هزینه و انتقام سختی به‌دنبال دارد و آن رژیم پلید باید منتظر انتقام پشیمان‌کننده در درون سرزمین‌های اشغالی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ذوالنوری در واکنش به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق گفت: اقدام شنیع و جنون آمیز اخیر آنان هزینه و انتقام سختی برایشان به دنبال خواهد داشت و حتی آن رژیم پلید باید منتظر انتقام پشیمان کننده در درون سرزمینهای اشغالی باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نایب‌رئیس مجلس پیامی را در واکنش به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

نائب رئیس مجلس با ببان اینکه سفارت هر کشوری به عنوان خاک و بخشی از سرزمین آن کشور محسوب می شود، گفت: اقدام شنیع و جنون آمیز اخیر رژیم صهیونیستی هزینه و انتقام سختی به دنبال دارد و آن رژیم پلید منتظر انتقام پشیمان کننده در درون سرزمین‌های اشغالی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب استان قم: رژیم جعلی و سفاک صهیونیستی که بعد از عملیات طوفان الاقصی دچار شکستی غیر قابل ترمیم و در مقابله با جریان مقاومت مستاصل شده و هیمنه پوشالی خود را از دست داده است سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب استان قم با صدور پیامی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد

وب‌گاه فرارو

راهپیمایی امروز حدود سی مایل بود و اکنون من آنقدر خسته و بی رمق و ناخوش بودم که دکتر کمپبل با حرکت کردنم در روز بعد حتی با تخت روان - قویا مخالفت کرد من فراموش کردم بگویم که به احتمال قوی در همین گذرگاه بود که بسوس به رنج‌های داریوش [سوم] خاتمه داد و او را کشت و اسکندر در لحظه‌های آخر حیاتش به او رسید.