سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی کل سپاه از تغییر برنامه زمانی تشییع پیکر مستشاران نظامی ایرانی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمارها نشان می‌دهند که استان یزد نه تنها بیشترین نرخ تورم سالانه در بین استان‌ها را به خود اختصاص داده، بلکه تنها استانی است که تورم بالای 50 درصد دارد آمارها نشان می‌دهند که استان یزد نه تنها بیشترین نرخ تورم سالانه در بین استان‌ها را به خود اختصاص داده، بلکه تنها استانی است که تورم بالای 50 درصد دارد. با پایان سال 1402 مرکز آمار ایران که متولی اصلی انتشار آمار تورم در کشور است، نرخ‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزاشر گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری مراسم وداع با پیکر‌های مطهرشهدای جنایت تروریستی دشمن صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را اعلام کرد. بر این اساس قرار بود مراسم وداع با شهدای جنایت تروریستی دمشق به صورت متمرکز امروز پنجشنبه از ساعت 20 تا 22 در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمد...

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی کل سپاه در بیانیه‌ای از تغییر زمان و مکان مراسم وداع با پیکر مطهر شهدای جنایت تروریستی دمشق خبر داد.

وب‌گاه فرارو

عکس زیر از چهارراه مخبرالدوله در سال 1325 مربوط به مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای: تردد بین استانی از ابتدای طرح سفرهای نوروزی 1403 تا چهاردهم فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 2 درصد کاهش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری جالب از چهار راه مخبرالدوله تهران که مربوط به 78 سال قبل است منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خاخام اوریل پیشوای مذهبی و روحانی کلیمیان ایران: «با وجود این‌که این ایام مصادف با عید فطیر کلیمیان بود برای ما بویی از عید نمی‌آید و همه در این ضایعه مولمه مغموم و افسرده‌دل بودیم و خود را شریک درد برادران عزیز مسلمان می‌شمردیم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس انجمن دیابت ایران می‌گوید: نه تنها حدود 30 درصد ایرانی‌ها به یکی از انواع دیابت مبتلا هستند، بلکه سن این بیماری هم در کشور پایین آمده و به دوره دبیرستان و راهنمایی رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس زیر از چهارراه مخبرالدوله در سال 1325 مربوط به مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس انجمن دیابت ایران می‌گوید: نه تنها حدود 30 درصد ایرانی‌ها به یکی از انواع دیابت مبتلا هستند، بلکه سن این بیماری هم در کشور پایین آمده و به دوره دبیرستان و راهنمایی رسیده است.

وب‌گاه گسترش

از آنجایی که ظرفیت سازمان بهشت زهرا رو به اتمام است، شهرداری تهران مدت هاست درنظر دارد که آرامستان جدید افتتاح کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی منابع غربی اعلام کردند؛ سیستم جی‌پی‌اس تمام کشتی‌ها در خلیج فارس و بحرین مختل و غیرفعال شده و اطلاعاتی از آنها در دسترس نیست. سیستم های جنگ الکترونیک ایران در حال مسدود کردن GPS در نزدیکی خلیج فارس هستند که نشان دهنده نوعی فعالیت نظامی است نورنیوز رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی ایران نیز این خبر را منتشر کرد اما در عین حال نوشت: نورنیوز نمی تواند مستقلا این خبر را تایید کند

وب‌گاه خبر آنلاین

اسامی آثار راه یافته به بخش رقابتی فیلم‌های داستانی کوتاه نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان پاسخ ایران به حمله اسرائیل کی است؟ بلومبرگ به نقل از منابع ناشناس خبر دادگزارش شده است که ایران در حال برنامه ریزی برای حمله به اسرائیل با پهپادها و موشک های کروز است که سایت های استراتژیک داخل اسرائیل را هدف قرار می دهند. برخی رسانه ها نیز به نقل از المیادین: نوشتند مقامات بلندپایه سیا به «اسرائیل» اطلاع دادند که ایران تا 48 ساعت آینده به مناطقی در «اسرائیل» حمله خواهد کرد.