سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روز بیستم ماه رمضان در سال فتح مکه حضرت امیرالمومنین (ع) بت‌های درون کعبه را شکست و تا روز بیست‌ویکم ماه رمضان مشغول بت‌شکنی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از آنجا که همه‌پرسی 12 فروردین 1358 به عنوان اولین قدم در جهت تحکیم مبانی نظام سیاسی کشور قلمداد می‌شد و ساختار سیاسی آینده کشور بر اساس همین رفراندوم شکل می‌گرفت، جناح‌های فکری و سیاسی مختلف تمام تلاش خود را برای اثرگذاری در این مبنای اصلی به کار می‌گرفتند تا در قانون اساسی آینده، اصول مورد نظر خویش را بر اساس آن به تصویب برسانند.

وب‌گاه الف

هرساله با آغاز سفرهای نوروزی، طرح ویژه پلیس و دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای کاهش تصادفات رانندگی اجرا می‌شود، اما متاسفانه علیرغم تمام هشدارها و آماده‌باش‌ها، همچنان ایام نوروز به دلیل افزایش تعداد سفرها، یکی از پر تصادف‌ترین ایام در کشور است...

وب‌گاه خبر آنلاین

روز دوشنبه (13 فروردین سیزده بدر) در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب اصفهان، شرق خوزستان، شمال و شرق فارس، برخی نقاط استان کرمان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های البرز مرکزی و شرقی، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در ارتفاعات بارش برف و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله سبحانی ضمن انتقاد از وضعیت ساختمان‌سازی در شهر قم، گفت: این روزها شاهد انبوه‌سازی آپارتمان در قم هستیم، نکته قابل توجه این است که ساختمان سازی نباید به صورت کامل به سمت آپارتمان‌سازی برود بلکه باید ویلایی‌سازی هم در دستور کار شما باشد آیت الله سبحانی ضمن انتقاد از وضعیت ساختمان‌سازی در شهر قم، گفت: این روزها شاهد انبوه‌سازی آپارتمان در قم هستیم، نکته قابل توجه این است که ساختمان...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع روحانیون مبارز معتقد است تندروهای جدید به اندازه‌ای که سروصدا می‌کنند، در حاکمیت نقش نخواهند داشت. به نظر او تندروی بیش از این، جواب نمی‌دهد و اگر تندروها بخواهند قوانین تندتری را به اجرا بگذارند، با واکنش اجتماعی روبرو خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: جهش تولید ممکن نیست مگر با افزایش تعداد کنش‌گرها. باید توده مردم وارد بشوند. اینکه مثلاً ده درصد، بیست درصد، سی درصد فعال اقتصادی بیایند کار کنند، یک بهبودی اتفاق می‌افتد ولی ما شاهد جهش نیستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به ارسال کمک‌ها به مردم غزه گفت: فقط 25 درصد از کمک‌هایی که جمع‌آوری شده و در بندر العریش مصر، وارد غزه می‌شود؛ روزانه 15 تا 20 کامیون، سایر کمک‌ها در بندر العریش در حال فاسد شدن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی در واکنش به ویدیو منتشر شده از کاظم صدیقی نوشت: از آقای صدیقی و امثال ایشان انتظار چندانی نمی‌رود که توضیحات دقیق و معقول بدهد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به ارسال کمک‌ها به مردم غزه گفت: فقط 25 درصد از کمک‌هایی که جمع‌آوری شده و در بندر العریش مصر، وارد غزه می‌شود؛ روزانه 15 تا 20 کامیون، سایر کمک‌ها در بندر العریش در حال فاسد شدن است.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای استان‌های ساحلی در شمال و جنوب از بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا پنجشنبه در برخی مناطق کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز و فردا 12 و 13 فروردین در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی، قم وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

هر جای ایران که هستید، با کمپین سال نو برند فونیکس NEV همراه باشید و با تست رانندگی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و ثبت نظر خود در اینستاگرام، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی سه دستگاه تلفن همراه سامسونگ و 10 ساعت هوشمند را به دست آورید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز و فردا 12 و 13 فروردین در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی، قم در ساعت‌هایی از روز وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه‌شنبه در شمال استان‌های هرمزگان، فارس، خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان، جنوب اصفهان، برخی مناطق چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است.