سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه فرارو

در مجموع میزان آمار مربوط به مرگ و میر حوادث جاده‌ای کشور نگران‌کننده است و در این میان متاسفانه تصادفات جاده‌ای همواره شیرینی تعطیلات نوروزی را بر بسیاری از خانواده‌ها تلخ می‌کند. متاسفانه آمار مرگ و میر ناشی از سوانح جاده‌ای طی سال‌های 1400 تا 1402 روند افزایشی داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

دکتر امیر عباس زمانی استاد دانشگاه و عضو مجمع فلاسفه ایران در سخن‌رانی خود در دفتر آیت‌الله یعقوبی (مرجع تقلید شیعیان عراق) در قم با نگاهی زیبا و خلسه‌آور به مقوله رنج پرداخته است...

خبرگزاری دانشجو

به گزرش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیستم و بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان را باید در امتداد هم دید و درک کرد. بیستم ماه مبارک رمضان روزی است که مکه به دست مسلمین فتح شد و حضرت امیر (ع) بت‌های درون کعبه را شکستند و بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان روزی است که آن حضرت (ع) به شهادت رسیدند. شهادت حضرت امیر (ع) یکی از هولناک‌ترین ماجرا‌ها در تاریخ صدر اسلام است. ابن ملجم مرادی شخصیتی را به شهادت...

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس امیری‌فر به خبرآنلاین گفت: احمدی‌نژاد کمی سرخورده شده که چرا مقامی ندارد و به مجمع تشخیص رفته که به‌طور کامل اپوزیسیون نشود. در مجمع تشخیص هم سرش گرم است اما با چه کسی؟ با آقای صادق لاریجانی که سال‌ها با هم درگیر بودند حال رئیس ایشان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولان باید بنشینند و با دقت محاسبه کنند چون پای آبرو، حیثیت، شرافت و کرامت مردم ایران در میان است. این‌که باید وحدت باشد، قطعاً باید باشد، کسی شبهه نکند، ولی باید در دنیای اسلام و دنیای بشریت به جایگاه خودمان برسیم.

خبرگزاری میزان

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف جامعه در گلزار شهدای قم برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یادگار امام گفت: امام سال 1343 تبعید می‌شوند و می‌روند ترکیه سال 1344 می‌روند نجف. ورودشان هم ابتدا به بغداد است وارد بغداد که شده بودند ظاهراً یک ریال پول هم هیچ کدام نداشته‌اند.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: «13 هزار تصادف منجر به جرح و کشته شدن افراد در این ایام رخ داده است. این آمار 90 درصدی نشان می‌دهد که خودروهای داخلی 2 درصد بیشتر از سهم شماره‌گذاری دخالت داشتند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - انجمن مستقل دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی: کتاب علمی برای تحول شامل گزیده‌ای از سخنان حضرت آقا در رابطه با اهمیت علوم انسانی و ضرورت بومی سازی، پیشرفت یا به طور کلی تحول در این زمینه است. این کتاب دو فصل دارد که در فصل اول به بررسی محتوایی و در فصل دوم به بررسی ساختاری علوم انسانی پرداخته است. به صورت جزئی‌تر، در فصل اول ابتدا به مبانی علوم...

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 14 و 15 فروردین ماه، شرکت عمران شهر جدید گلبهار قصد دارد زمین‌های خود را به 40 نفر از اعضای رسانه تحویل دهد تا به عنوان متخصصان رسانه در عملیات اجرایی ساخت مسکن مشارکت کنند.

وب‌گاه الف

وب‌گاه خبر آنلاین

در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده: یوم الله 12 فروردین روز تحقق آرزوهای بزرگ مردم ایران در رسیدن به آرمان بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وب‌گاه الف

روز دوشنبه (13 فروردین سیزده بدر) در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب اصفهان، شرق خوزستان، شمال و شرق فارس، برخی نقاط استان کرمان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های البرز مرکزی و شرقی، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در ارتفاعات بارش برف و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، اهمیت و راهکار‌های ایفای نقش مردم در تولید کشور را بررسی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راهور فراجا از پرحجم بودن محورهای جاده‌ای منتهی به کلانشهرها از روز گذشته خبر داد و گفت: 90 درصد خودروهای دخیل در تصادفات منجر به جرح یا کشته شدن افراد در ایام نوروز از خودروهای داخلی هستند

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور هشدار داد. سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی رنگ از بارندگی شدید، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد از تگرگ خبر داد. بارندگی شدید، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد تگرگ طی روز دوشنبه (13 فروردین) در شمال استان‌های فارس و خراسان رضوی، مناطق مرکزی ارتفاعات و غرب کرمان پیش‌بینی می‌شود.