سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه گسترش

آمارها نشان می‌دهند که استان یزد، علاوه بر داشتن بیشترین نرخ تورم سالانه در میان استان‌ها، تنها استانی است که نرخ تورم بالای 50 درصد را دارا می‌باشد.

وب‌گاه عصر ایران

کانال تلگرامی «کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران» تصویری از شهر قم در دوره قاجار را منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

تصویر دیدنی از باریک‌ترین خانه جهان در قم را ببینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب جمعه قم گفت: رژیم اشغالگر در یک محاصره عجیبی قرار گرفته است و مانند حیوانی که محاصره شده است و راه فراری ندارد به دیگران چنگ‌ودندان نشان می‌دهد، به‌همین خاطر به کنسولگری ما حمله می‌کند و مزدورانش را در شرق کشور به‌حالت آماده‌باش در می‌آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: به نسل جوان سفارش می‌کنم تا جوان و مملو از شور و نشاط هستید، کاری کنید که در مسیر غفلت قرار نگیرید؛ اگر می‌بینید حضور در برخی مجالس شما را از یاد خدا دور می‌کند، به جدیت از آن فاصله بگیرید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صهیونیست‌ها مفهوم حقوق بشر را به سخره گرفته‌اند و امریکا و رژیم‌های غربی مدعی حقوق بشر در حمایت از آن‌ها کف می‌زنند و جهان مدرن به اصل جنگل بازگشته و جامعه انسانی در سوگ مرگ انسانیت نشسته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه امروز با بیان اینکه ملت ایران ثابت کرده از ارباب این رژیم منحوس و غاصب و خود رژیم کودک‌کش نمی‌ترسد، گفت: ترس سراسر سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه قم افزود: هم اکنون اسرائیل همچون حیوانی است که محاصره شده است و راه فراری نمی‌بیند به این طرف و آن طرف چنگال می‌زند تا خود را نجات دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مقدس قم، با اشاره به حضور پرشور مردم و حماسه آفرینی آنان، اظهار کرد: حضور مردم در این روز جهانی می‌تواند به شکست رژیم صهیونیستی و پیروزی مظلومان فلسطین کمک کند. رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام بیان کرد: مردم غزه بیش از 180 روز زیر حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند و بیش از 30 هزار نفر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف در سخنرانی راهپیمایی روز قدس قم گفت: رژیم صهیونیستی در دهه‌های اخیر شکست‌های سختی خورده که طوفان الاقصی آخرین‌ها بوده است. وی گفت: 500 نفر از کسانی که در عملیات طوفان الاقصی شرکت داشتند حافظ کل قرآن کریم بودند و عمل آنها، قرآنی و انقلابی بود. سخنگوی سپاه افزود: رژیم اشغالگر قدس به معنای واقعی کلمه از هم پاشیده و در عرصه‌های مختلف...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری جالب از میدان توپخانه در 78 سال قبل، منتشر شد. تصویری جالب از میدان توپخانه در 78 سال قبل، منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهر‌هایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان،...

خبرگزاری میزان

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهید القدس «محسن صداقت» از حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم به سمت مصلی قدس برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

محفل قرائت قرآن کریم با حضور قاریان برگزیده ایرانی در کراچی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان اداری و امور استخدامی‌کشور و رئیس جمعیت هلال‌احمر و هیأت همراه از پایگاه‌های امداد و نجات استان تهران بازدید کردند.

وب‌گاه فرارو

تصویری جالب از میدان توپخانه در 78 سال قبل، منتشر شد.