سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین‌های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی کرد.

وب‌گاه گسترش

تاکنون، پیشرفت 35 درصدی در ایجاد پوشش فیبرنوری در کشور به چشم می‌خورد. این پروژه باعث شده است که هفت میلیون و 79 هزار خانوار از فناوری فیبرنوری بهره‌مند شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر ورود جنگنده‌های آموزشی - رزمی یاک 130 این سوال را به ذهن‌ها متبادر ساخت که آیا سوخو 35 عاقبت به خدمت ایران در می‌آید یا خیر اما باید دید که آیا تمام اهمیت خرید یاک 130 در همین موضوع خلاصه می‌شود؟ سوخوهای روسی در راه ایران. رسانه های داخلی و خارجی از نهایی شدن خرید جنگنده سوخو 35 (سوخوهای روسی) خبر می دهند. سردار سید مهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع در گفتگو با تسنیم از قطعی شدن ورود...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: سال گذشته شاخص اهدای خون کشور 4.7 درصد رشد داشت و در کل کشور 2 میلیون و 327 هزار و 977 واحد خون اهدا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی افزود: در اسفندماه سال گذشته بیشترین وقوع و رفع تعرض به اراضی دولتی در استان‌های تهران، فارس و خراسان رضوی رخ داده و یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در آخرین ماه سال گذشته 267 مورد تعرض به زمین‌های دولتی به مساحت 143 هکتار را به صورت فوری رفع کرده است. معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه‌کرد: رویکرد یگان...

خبرگزاری تسنیم

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 21 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد و با انتخاب 45 نماینده، پرونده‌ی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسته خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

بزرگترین زلزله‌های هفته گذشته به صورت پیاپی در مشارگه خوزستان به بزرگای 4.9، 4.4، 4.1 و 4‌.5 به ثبت رسیدند، همچنین بنارویه استان فارس زلزله به بزرگای 4 و کهک استان قم زلزله 3.3 را تجربه کردند.

وب‌گاه ورزش سه

در دوره‌های مختلف لیگ برتر تعدادی از بازیکنان استقلال اولین گل سال را برای این تیم به ثمر رساندند که به آنها اشاره خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت جدید دام زنده در میادین روز اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حضور با شکوه مسلمانان در راهپیمایی 17 فروردین 1403 پشتوانه پولادین روحیه مقاومت است و این روز نمادی از تقابل دو مفهوم استضعاف و استکبار است.

وب‌گاه گسترش

آمارها نشان می‌دهند که استان یزد، علاوه بر داشتن بیشترین نرخ تورم سالانه در میان استان‌ها، تنها استانی است که نرخ تورم بالای 50 درصد را دارا می‌باشد.

وب‌گاه عصر ایران

کانال تلگرامی «کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران» تصویری از شهر قم در دوره قاجار را منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

تصویر دیدنی از باریک‌ترین خانه جهان در قم را ببینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب جمعه قم گفت: رژیم اشغالگر در یک محاصره عجیبی قرار گرفته است و مانند حیوانی که محاصره شده است و راه فراری ندارد به دیگران چنگ‌ودندان نشان می‌دهد، به‌همین خاطر به کنسولگری ما حمله می‌کند و مزدورانش را در شرق کشور به‌حالت آماده‌باش در می‌آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: به نسل جوان سفارش می‌کنم تا جوان و مملو از شور و نشاط هستید، کاری کنید که در مسیر غفلت قرار نگیرید؛ اگر می‌بینید حضور در برخی مجالس شما را از یاد خدا دور می‌کند، به جدیت از آن فاصله بگیرید.