چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ماجرای اعتراض یک خانم بی‌حجاب به عکس‌برداری یک طلبه جوان از او در یکی از درمانگاه‌های قم که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت، گوشه‌ای از عوارض منفی قصور حوزه علمیه قم در زمینه برخورد با کجروی‌هائی است که به نام روحانیت صورت می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که تاکنون 10 نفر در اثر حوادث مرتبط با مراسم شب چهارشنبه آخر سال، جان خود را از دست داده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله مسعودی خمینی تأسف و تأثر خود را از ماجرای برخود یک معمم در قم با یک خانم ابراز کرد و از مردم خواست رفتار او را به حساب همه روحانیان نگذارند.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرد: افزایش نرخ تاسیسات گردشگری در طول نوروز 1403 در سراسر کشور ممنوع است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گزارش از سوی مسافران و گردشگران، با واحد گردشگری متخلف برخورد خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در حالی که ساخت آزاد راه‌ها نقش موثری در تکمیل کریدور‌های کشور دارد که برای تحقق این امر 242 کیلومتر آزاد راه در مناطق مختلف کشور به بهره برداری رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

حسن نادری: شروع فعالیت اداری کلیه دستگاه‌های اجرایی این استان به‌استثنای واحدهای عملیاتی خدمت‌رسان، آموزشی و بهداشتی برای بهره‌گیری کارکنان دولت از فیوضات این ماه پرخیر و برکت، به‌صورت شناور از ساعت 7 تا 8 صبح مورد نظر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان روز‌های 26 اسفند 1402 تا 8 فروردین 1403 در استان مازندران و شهرستان نور برگزار می‌شود. اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است: 55 کیلوگرم: پویا دادمرز (خوزستان) 60 کیلوگرم: امیررضا ده بزرگی (فارس) 63 کیلوگرم: میثم دلخانی (فارس) ایمان محمدی (خوزستان) 67 کیلوگرم: محمدرضا گرایی (فارس) سعید...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور صیانتی حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اتفاق رخ داده در یکی از درمانگاه‌های قم، اعلام کرد: این قضیه توسط نهادهای امنیتی و قضایی در حال پیگیری است. به گزارش عرشه آنلاین، معاون امور صیانتی حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اتفاق رخ داده در یکی از درمانگاه‌های قم، اعلام کرد: این قضیه توسط نهادهای امنیتی و قضایی در حال پیگیری است. ، حجت الاسلام والمسلمین کاظم سپاسی آشتیانی در دیدار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ستاد انتخابات کشور میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد که طبق آن استان کهگیلویه و بویراحمد بالاترین مشارکت را از آن خود کرده است. میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک استان‌ها به شرح زیر است: 1- استان کهگیلویه و بویراحمد 65/74، 2- استان خراسان جنوبی 63/88، 3- استان گلستان 54/14، 4-...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

آیت‌الله مسعودی خمینی تأسف و تأثر خود را از ماجرای برخود یک معمم در قم با یک خانم را پنهان نمی کند و از مردم می خواهد رفتار او را به حساب همه روحانیان نگذارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفتر مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق فردا (سه شنبه) را روز اول ماه مبارک رمضان در این کشور اعلام کرد. دفتر مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق فردا (سه شنبه) را روز اول ماه مبارک رمضان در این کشور اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، دفتر آیت‌الله سیدعلی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در نجف اشرف امروز دوشنبه اعلام کرد که هلال ماه مبارک رمضان بعد از غروب امروز رویت شده و فردا (سه شنبه) اول ماه مبارک رمضان...

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس، گفت: وقتی نمی توانیم افراد را هدایت کنیم بهتر است حرفی نزنیم که بدترش کنیم. در مورد حجاب نیز اگر قانون بنویسیم به سادگی قابل اجرا نیست و اگر هم اجرایی شود برای این نظام مشکل افرین است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاد انتخابات کشور میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک استان‌ها را منتشر کرد.